Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is echt niet mijn ding, boksen (alhoewel) , ik bekijk de site morgen nog eens en voorzie je dan van commentaar.
 
Ik klik op de link en als eerste krijg ik een melding, zie bijlage.
Dat is niet goed voor een beginpagina.

De button Fotoalbum is ook aanklikbaar en daarna krijg ik een vreemde melding.
Als ik dan in mijn browser terug ga krijg ik weer de melding zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Celtix.jpg
    Celtix.jpg
    38.9 KB · Weergaven: 84
je hoeft de button van fotoalbum niet aanklikken maar gewoon met je aanwijzer van de muis eropgaan en dan krijg je submenu van leden die foto's hebben geplaatst
 
Ik klik op de link en als eerste krijg ik een melding, zie bijlage.
Dat is niet goed voor een beginpagina.

De button Fotoalbum is ook aanklikbaar en daarna krijg ik een vreemde melding.
Als ik dan in mijn browser terug ga krijg ik weer de melding zie bijlage.
Pluis,
hier met het vosje zijn er geen problemen voor het open van de website , doch vind ik dat ze in mijn ogen te traag laad en ik werk nochtans met openDNS wat zeer snel laad .
Ik denk dat het in Uw geval bij IE ligt dat je deze waarschuwing krijgt , probeer eens met een andere browser .

greetz Alex
 
Getest via OpenDNS de foto's laden op 5 sec en zonder OpenDNS ca 10 seconden en dit via Firefox en Opera
 
Gaan het es nalezen OpenDNS. Ja ik weet het ik wijk af van het onderwerp.bedankt vdalex voor de tip!
En wat de site betreft leuke muziek bij foto presentatie (overgangen ts foto's) van de kickboxers.
De snelheid van het openen stoort me niet, daar ik toch niet met een supersnelle verbinding zit (adsl-go)!
Bedankt voor de voorstelling caztan!
 
bedankt voor jullie reacties allemaal, als ik op 1 of andere manier het openen van de albums kan versnellen mogen jullie gerust tips geven, ik had graag ook nog het uiterlijk van het forum willen aanpassen, zoals voorzien van het clublogo en eventueel andere kleuren
 
Pluis,
hier met het vosje zijn er geen problemen voor het open van de website , doch vind ik dat ze in mijn ogen te traag laad en ik werk nochtans met openDNS wat zeer snel laad .
Ik denk dat het in Uw geval bij IE ligt dat je deze waarschuwing krijgt , probeer eens met een andere browser .

greetz Alex

Ik test een website altijd met alle mogelijke beveiligingen.
Met firefox en safari hier ook geen problemen.
Met IE en lage beveiliging ook niet, maar schroef ik de beveiliging omhoog komen er meldingen.
Nu heb ik een kleine 1000 websites gebouwd, maar de startpagina van een website moet ten alle tijden normaal te openen zijn, zonder meldingen. Dit is het streven van een goede webontwerper. Er zullen vele mensen zijn met strenge beveiliging die dus ook een melding krijgen. Hiermee jaag je bezoekers weg en is niet goed.
 
Ik test een website altijd met alle mogelijke beveiligingen.
Met firefox en safari hier ook geen problemen.
Met IE en lage beveiliging ook niet, maar schroef ik de beveiliging omhoog komen er meldingen.
Nu heb ik een kleine 1000 websites gebouwd, maar de startpagina van een website moet ten alle tijden normaal te openen zijn, zonder meldingen. Dit is het streven van een goede webontwerper. Er zullen vele mensen zijn met strenge beveiliging die dus ook een melding krijgen. Hiermee jaag je bezoekers weg en is niet goed.

bedankt voor de tip pluis hoe kan ik de site dan zonder enige melding laten openen?
afbeeldingen zijn in png format, menu's zijn van het progr zelf, de fotoalbums zijn idd zwaar dat klopt, maar ik wil de bezoekers geanimeerd houden tijdens het bekijken van de foto's ik doe veel met gratis software, waarvan ik de html code dan beetje aanpas om er de reklame uit te halen en te voorzien van onze eigen linken

alvast bedankt
 
bedankt voor de tip pluis hoe kan ik de site dan zonder enige melding laten openen?
afbeeldingen zijn in png format, menu's zijn van het progr zelf, de fotoalbums zijn idd zwaar dat klopt, maar ik wil de bezoekers geanimeerd houden tijdens het bekijken van de foto's ik doe veel met gratis software, waarvan ik de html code dan beetje aanpas om er de reklame uit te halen en te voorzien van onze eigen linken

alvast bedankt

Mijn melding was er eentje over java.
Ik heb me verder niet in jouw website verdiept, maar je zal ergens javascript gebruiken.

Hoe bedoel je "de menu's zijn van het programma zelf" ?
Ik heb er nu net nog eens naar gekeken en ik denk dat de java melding van het menu afkomstig is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn melding was er eentje over java.
Ik heb me verder niet in jouw website verdiept, maar je zal ergens javascript gebruiken.

Hoe bedoel je "de menu's zijn van het programma zelf" ?
Ik heb er nu net nog eens naar gekeken en ik denk dat de java melding van het menu afkomstig is.

dat zie je toch direkt in de head?

Staan je koffie-updates wel aan, Heb je de recentste/juiste versie voor jouw browser?

Ik heb ook niet direkt een idee van welke freeware het zou kunnen zijn. Als tipje: een goede no-nonsense-schrijvende freeware is FirstPage
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan