Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
hi

sinds een dikke week krijg ik bij opstart van de pc steeds een melding (zie afbeelding) ik heb al virusscan en malmarebytes gedraaid maar blijft komen, ik heb wel de toestemming tot internet geblokkeerd in FW
iemand enig idee hoe ik dit kan ongedaan maken?
ERROR.PNG
 
heb jij dan iets van de Mallagan software ingebruik genomen ..indien dit dus niet het geval is dan kun je best deze verwijderen via configuratiescherm > programma's en onderdelen ..
lukt het verwijderen daar niet doe je het onderstaande ..

kijk eens op de volgende locatie of je daar de vermelding zie staan in je start menu ...indien zo verwijder je deze daar dan ook ..
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\ Menu Start\Programs\Magellan Content Manager

je dient dus de map Magellan Content Manager te verwijderen .
*deze mag dus niet in het start menu staan indien jij de software wenst te behouden .
 
kijk eens in de lijst zelf van de geinstalleerde programma's en onderdelen ...
ene je dient geen zoek opdracht te geven .. je dient zelf de C te openen !
 
de map " programdata" behoort dan ook tot de verborgen Windows mappen ...
jij dient dan eerst in het configuratiescherm > map opties > weergave **verborgen bestanden , mappen en stations weergeven te selecteren .
bevestigen met toepassen en ok
 
eerder vroeg ik je of er iets geinstalleerd werd betreffende de Mallagan Software .
bijvoorbeeld de smartGPS


als dit niet zo is dan ben ik op het verkeerd spoor aan het zoeken en betreft de melding betreffende cmtray.exe om een virus te gaan !
 
Ik zou die toepassing gewoon toelaten. Lijkt me niet verdacht. Anders had de AV wel al iets gevonden na al die tijd... Storm in een glas water maw.
Nu andere vraag. Toevallig ooit GPS toestel aangesloten aan PC?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan