Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Steunend lid
Vip Lid
Weet iemand een oplossing voor mijn probleem, mijn DVD speler in mijn laptop doet het niet meer. Hij geeft als fout.

"Kan het app.stuurprg. voor dit app. niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprog. beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)".

Ik kan echter mijn schijf met de driver niet gebruiken en langs microsoft zegt hij dat de driver juist is

Laptop Dell Inspiron 9400 DVD optiarc 5540A ATA (Sony, nec )
 
Probeer eens het apparaat te verwijderen via configuratiescherm/apparaatbeheer (voor vista) of configuratiescherm/systeem knop hardware
Bij herstarten van het systeem zal windows het apparaat als nieuwe hardware vinden en installeren.
Kijk eens of dat helpt.
Ofwel systeemherstel naar een punt van voor het probleem optrad.
Heb je onlangs een programma geinstalleerd dat gebruik maakt van dit apparaat of van virtual cd-rom zoals alcohol 120% of power iso?
 
Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.
 
Beide bedankt,

Mijn verontschudiging voor de late reactie.
Nijltjetweety het apparaat verwijderen had ik al uitgeprobeerd lukte echter niet, Rudy de truk met de register is wel gelukt. Had wel eerst backup gemaakt je weet maar nooit als je in je registers begint.

Alvast alle twee bedankt voor de reactie :duimop:

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan