Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

bij het installeren van een programma kreeg ik de volgende melding: COMSupport.dll ontbreekt. Mijn vraag natuurlijk: hoe, wat en waar vind ik deze .dll .Ik heb geen recent herstelpunt om terug te gaan....

grts,

RichKE
 
over welk programma gaat het dan hier dat je wenst te installeren ...ik vind niets terug betreffende "COM Support.dll".
al eens getracht om deze setup op te starten als de administrator !
 
bedoel je hier de Wondershare Video Converter Ultimate ?
betreft het hier om een legaal verkregen versie te gaan ?
indien het een legaal verkregen versie betreft dan raad ik je aan om deze nogmaals te downloaden ...en deze op te starten .. klik

*gaat het om een niet legale versie dan zal er een fout aanwezig zijn ...maar hier aan mogen we geen hulp verlenen ..
 
Heb opnieuw geïnstalleerd en het werkt nu, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik eerst ook de helpdesk van Microsoft heb geraadpleegd en daar zeggen ze dat ik een uninstall gedaan heb en de vraag genegeerd of de COMSupport.dll ook mocht verwijderd worden, zonder lezen dus waarschijnlijk de OK toets gedrukt met alle gevolgen van dien.Deze .dll wordt blijkbaar door meerdere programma's gebruikt. Ik heb hun raadgevingen gevolgd, de video converter verwijderd en terug geïnstalleerd en zie het werkt. Ik heb nu ook wel een herstelpunt aangemaakt......
 
Hier heb je een paar programma's die dit dll bestandje gebruiken, als je 1 van deze programma's verwijderd en je verwijderd hiermee tevens COMSupport.dll , dan zal een ander programma die dit bestand ook gebruikt niet meer goed werken. Als het goed is moet Windows een melding geven als een bestand door meerdere programma's gebruikt wordt en je past een uninstall toe. Klik je dan op ja of OK zal een ander dus programma niet goed meer werken.

ID:0167716 C:\Program Files\Wondershare\Video Converter Ultimate\COMSupport.dll
ID:0327228 C:\Program Files\Aimersoft\Blu-ray Ripper\COMSupport.dll
ID:0327295 C:\Program Files\Aimersoft\DVD Copy\COMSupport.dll
ID:0326994 C:\Program Files\Aimersoft\DVD Creator\COMSupport.dll
ID:0327357 C:\Program Files\Aimersoft\DVD Ripper\COMSupport.dll
ID:0327422 C:\Program Files\Aimersoft\DVD to iPad Converter\COMSupport.dll
ID:0327568 C:\Program Files\Aimersoft\Video Editor\COMSupport.dll
ID:0438084 C:\Program Files\Wondershare\Dr.Fone for iOS\COMSupport.dll
ID:0484825 C:\Program Files\Wondershare\MobileGo for Android\MultimediaLibs\COMSupport.dll
ID:0448865 C:\Program Files\Wondershare\MobileTrans\MultimediaLibs\COMSupport.dll
ID:0438126 C:\Program Files\Wondershare\Video Converter Pro\COMSupport.dll
ID:0481528 C:\Program Files\Wondershare\Video Editor\COMSupport.dll
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan