Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Is mijn eerste vraag hier op het forum ze.
Heb vista inspirat 2 geinstalleerd op mijn xp pro.Moet zeggen dat het voorlopig goed meevalt kwa uiterlijk.Vraag mij nu af of je in het configuratiescherm het linkergedeelte,waar je kan kiezen tss klassieke weergave of categorieweergave,kunt terugzetten.Zie wel dat je de mappen(verkenner) in de linkerkollom kunt plaatsen maar voor de rest zie ik niet direkt iets staan.Mijn configuratiescherm staat nu in klassieke weergave denk ik tenzij bij vista deze zo is en zou dit terug willen veranderen naar categorieweergave
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is mijn eerste vraag hier op het forum ze.
Heb vista inspirat 2 geinstalleerd op mijn xp pro.Moet zeggen dat het voorlopig goed meevalt kwa uiterlijk.Vraag mij nu af of je in het configuratiescherm het linkergedeelte,waar je kan kiezen tss klassieke weergave of categorieweergave,kunt terugzetten.Zie wel dat je de mappen(verkenner) in de linkerkollom kunt plaatsen maar voor de rest zie ik niet direkt iets staan.Mijn configuratiescherm staat nu in klassieke weergave denk ik tenzij bij vista deze zo is en zou dit terug willen veranderen naar categorieweergave
Dit is wat ik bedoel.

 
je moet boven klassieke weergave op "configuratiescherm" klikken en dan staat het weer goed :duimop:
 
je moet boven klassieke weergave op "configuratiescherm" klikken en dan staat het weer goed :duimop:

Da wist ik wel maar met vsita inspirat krijg ik die linkerkollom niet terug tenzij dit niet meer mogelijk is natuurlijk met deze.Weet niet of dit bij vista ook zo is.
 
Ga bovenaan naar "Extra"
dan "Mapopties"
dan bovenaan in dat venstertje in het kaderke 'Taken' klikken op "Algemene taken in mappen weergeven"
dan Toepassen en OK

Heb je nu je linker kolom terug?
 
Ga bovenaan naar "Extra"
dan "Mapopties"
dan bovenaan in dat venstertje in het kaderke 'Taken' klikken op "Algemene taken in mappen weergeven"
dan Toepassen en OK

Heb je nu je linker kolom terug?
Nog altijd niet.Stond trouwens zo aangevinkt.Als ik zelfs kies voor klassieke windows blijft dit juist hetzelfde-)5
 
Misschien een recentere inspirat proberen, of xp terug de controle geven door inspirat er af te doen.
Inspirat geeft de vista uitzicht, maar niet alle mogelijkheden.
 
Dit zal een bug zijn in inspirat.
Bij deze gaat hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan