Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
0x800CCC67

Ik heb reeds een aantal dingen geprobeerd, maar het conflict blijft. Op de site van MS stellen ze een aantal 'advanced' oplossingen voor, maar ook die geven me geen oplossing.
 
Mogelijks is je mailbox corrupt, als er geen oplossing komt misschien eens telenet kontakteren en vragen of ze je mailbox eens willen testen?
 
Bedankt,

Maar ik heb dat uiteraard al laten doen. POP en SMTP staan juist ingesteld, verbinding is goed ( ik surf approx @ 600 kb/s!! ) , alleen krijg ik een collision met ander programma, nl. avast!, ik heb poorten 25 en 110 al eens volledig open gezet, ik heb zonder firewall getest etc... ook in veilige modus alles prima. avast! weigert blijkbaar iets: serverfout is 421.


kijk zelf maar eens op de MS support-site: error 0x800CCC67 wordt wel vermeld maar er wordt geen sluitend antwoord gegeven. En bij Telenet zeggen ze dat ik moet herformatteren.( Ze geven trouwens eerlijk toe dat ze geen standaard oplossing hebben hiervoor :p)

Maar da's natuurlijk het laatste middeltje.
 
Laatst bewerkt:
tof dat je me wilt helpen, bedoel je een screenshot van de errormelding? Kan je me dan ff zeggen waar ik hem juist post?

ik bedoel, waar zit het voorziene forum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan