conflict tussen lightscribe en activesync

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

riso

Gast
Ik heb hier steeds mijn pda zonder problemen op mijn computer kunnen uitvoeren. Sinds ik echter kortgeleden lightscribe installeerde lukt me dat niet langer. Het lukt me zelf niet meer activesync opnieuw te installeren, want deze is wel verdwenen op mijn pc na de instal van lightscribe host programma. Er verschijnt kort een errormelding dat er iets is met windows installer 3 en opstarten in safe mode, alhoewel dit niet het geval is. Tijdens de instal van lightscribe verscheen er kort een boodschap over activesync op het scherm, maar deze sloot zo snel af, dat het onleesbaar was.
Pffff.... hele boterham, maar wie lost dit op ?????

grtz en suc6,
rick
 
activesync 4.5 beta

activesync 4.5 beta

Heb me dus gewaagd aan de nieuw uitgekomen beta versie van activesync 4.5, en deze heeft zich wel laten installeren. Nu nog hopen dat er niet te veel bugs inzitten, alhoewel ik meen te begrijpen dat de meeste bugs zich uiten onder wm5.
Ik hou jullie verder op de hoogte.
grtrz riso
 
Laatst bewerkt:
Dat heeft hier verdorie veel weg van een solo slim (lol).
Hoop dat activesync in zijn eindversie stillaan gaat uitkomen want deze beta versie durft een beetje vierkant draaien. Maar hij draait en ook lightscribe functie werkt.
Wat raar is, is dat ik slechts hier en daar gelijkaardige foutmeldingen tegenkom.
grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan