Androïd Contacten nazien op "smartphone" en PC "Google contacten"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Naar aanleiding van een vorige vraagstelling heeft iemand mij de melding gedaan om via de "Cloud" te werken en via "Google Contacten".

Ik heb dus de inhoud van alle contacten die in mijn "Google Contacten" stonden - ik wist zelfsd niet dat die daar in stonden ? -gecontroleerd met de inhoud van mijn contacten op mijn "smartphone".
Op PC in de "Google Contacten" heb ik zeer veel veranderingen aangebracht : verkeerde naamspelling en adressen - onvolledige inhoud vervolledigd - adressen die er 2 à 3 maal instaan bvb met "Nederland" als land - telefoonnummers bijgevuld en verwijderd - enz......
Mijn smartphone was open met Wi-Fi en na enkele minuten zag ik de veranderingen verschijnen.
Dus alles scheen OK.
En dit is dus een zeer gemakkelijke methode om nieuwe contacten in te brengen in de lijst van "Google Contacten" en tezelfdertijd in de "smartphone".

Maar..........
Ik heb 3 zaken ontdekt :
  1. Een 10-tal contacten staan niet meer in de grote alfabetische lijst onder hun "letter" : zo staat er een met een B tussen de M - een G staat tussen de V - enz.....
  2. Een groot aantal is WEG, vindt ik niet meer terug.

  1. Al mijn contacten heb ik voorzien van een "label" - zoals : grootwarenhuis - familie - hospitalen - Hi-Fi - enz....
  2. En wanneer ik een categorie opvraag, dan verschijnen daarin alle contacten met zulk een "label".
  3. En daar bemerk ik enkele die dus wel met dat label in die categorie staan, maar ............. niet meer in de grote lange alfabetische lijst ???
  4. En ook in mijn smartphone zijn ze niet te vinden ???
Graag nog een tip wat ik eventueel verkeerd heb gedaan.

Flamingo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan