Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik via excel of word 2007 iets wil verzenden krijg ik als ik "aan" aanklik wel de contactboek te zien maar geen van m'n contacten is daarin terug te vinden.
De contactenboek van windows mail is nochthans helemaal ingevuld.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?
 
Thx voor de reacties, maar in het pdf van microsoft office 2007 staat er niets van te lezen. Toch bedankt voor die link, hij is voor de rest heel goed te gebruiken.

Wat betref "BBC" klikken in plaats van "AAN" is ook al geprobeerd geweest, zelfde resultaat -- geen contacten te zien :-(
 
is dit thuis of op het werk?
ik heb dat hier ook soms, en dan moet je ervoor zorgen dat als je op "aan" klikt, je lijstje rechts "contactpersonen" aanduidt en niets anders of leeg is...
op het werk kan dat zijn omdat je met een Corporate adresboek werkt en een persoonlijk
 
Alle adressen zitten in de map contacten, heb nu ondervonden dat excel steeds naar het contactboek gaat van outlook. Normaal is dat toch niet als windows mail als standaard staat ingesteld?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alle adressen zitten in de map contacten, heb nu ondervonden dat excel steeds naar het contactboek gaat van microsoft outlook. Normaal is dat toch niet als outlook expres als standaard staat ingesteld?

Iets dat er niet is kan niet gebruikt worden.

In Office 2007 hebt u Outlook Express 2007 en in Vista hebt u Windows Mail.

U stelt echter Outlook Express in als standaard.
Waar moet die gezocht worden??????
 
Je post is aangepast Jorja.
De mens schijnt een gewoontedier te zijn he.
Staat er nu ongeveer wat je bedoelt?
In dat geval denk ik dat je een upgrade naar vista hebt gedaan of iets in die aard.
Dan moet je office deïnstaleren en daarna herinstaleren, dan zal exel en word naar de juiste contactenlijst gaan (als het goed is).
Laat maar iets weten.
 
Bedankt nijltjetweety voor de aanpassing. Mischien maar beter om de discussie op slot te doen.

Een upgrade heb ik niet gezet, het is een nieuwe laptop en daarop stond vista geïnstalleerd.

Had zelf ook al aan die oplossing gedacht (office eraf, terug opstarten, office er terug op) maar dat gaf ook geen uitkomst. Alles is hetzelfde gebleven.
Ga hem er terug afgooien en office 2003 plaatsen. Hopelijk is dan alles in orde.
Groetjes en voor de meeste onder jullie bedankt voor de hulp
 
Op het net zijn veel problemen te vinden met office 2007.
Misschien komt er nog wat uit de bus, wie weet.
Heb je al geprobeerd met office updates via microsoft updates?
Bij microsoft vond ik het volgende:

Symptomen
Als u een nieuw bericht wilt adresseren vanuit de lijst met contactpersonen, wordt het volgende foutbericht weergegeven:
Kan de adreslijst niet weergeven. De contactpersonenmap van dit adresboek kon niet worden geopend; de map is verplaatst of verwijderd of u hebt niet de benodigde machtigingen. Raadpleeg Microsoft Office Outlook Help voor informatie over het verwijderen van deze map.
Oorzaak
Dit probleem doet zich voor als het adresboek van Microsoft Outlook is beschadigd.
Oplossing
Als u dit probleem wilt verhelpen, verwijdert u het Outlook-adresboek en installeert u het opnieuw. Ga hiertoe als volgt te werk: 1. Start Outlook.
2. Open het menu Extra en klik op E-mailaccounts.
3. Klik op Bestaande adreslijsten of adresboeken weergeven of wijzigen en klik op Volgende.
4. Klik op Outlook-adresboek en klik op Verwijderen.
5. Klik op Ja wanneer u wordt gevraagd het verwijderen te bevestigen.
6. Klik op Toevoegen.
7. Klik op Extra adresboeken en klik op Volgende.
8. Klik op Outlook-adresboek en klik op Volgende.
9. Klik op OK wanneer u wordt gevraagd Outlook opnieuw te starten.
10. Klik op Voltooien.
11. Open het menu Bestand en klik op Afsluiten om Outlook af te sluiten.
12. Start Outlook opnieuw.
13. Klik in de mappenlijst met de rechtermuisknop op de map die u bij het adresboek wilt gebruiken (bijvoorbeeld Contactpersonen) en klik op Eigenschappen.
14. Open het tabblad Outlook-adresboek.
15. Schakel het selectievakje Deze map weergeven als een e-mailadresboek in als dat nog niet is gebeurd en klik op OK.

adresboek overgezet, maar niet te zien als ik email wil opstellen in Outlook

Foutbericht wanneer u probeert het adresboek te gebruiken in Word 2007: 'Er is geen standaard-e-mailclient geïnstalleerd of de huidige e-mailclient kan niet voldoen aan het berichtverzoek'

Het probleem is duidelijk gekend.

Het onderstaande is gewoon een handtekening hoor, staat er altijd.
Er blijven veel discussies openstaan die opgelost zijn, of waar maandenlang al geen reactie meer is.
Het is voor mij veel eenvoudiger en vooral sneller om het forum wat op te volgen als er niet te veel meer openstaat.
Maar direct afsluiten is ook niet nodig hoor.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan