controle op pc software

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben marina

en ik zoek een programma wat alles doet opslaan wat je doet op de pc of laptop.
ik ben namelijk heel erg onzeker van iets en moet het toch te weten komen wat er gebeurd op mijn pc.

gr. marina
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat jij daar vraagt is iets dat steeds jouw handelingen vastlegt op beeld ....eerlijk dit is onbegonnen werk dan ga je van het moment je aan jezelf twijfelt elke keer de film moeten terug spoelen bij wijze van spreken ...
ook al ben je onzeker van jezelf dit gaat iets te ver "mijn gedacht " tenslotte wat kan er verkeerd gaan indien je , je voorzorgen neemt !

wat bedoel ik met voorzorgen nemen !!

hier bedoel ik bij dat je minstens 1x per week een herstelpunt aanmaakt..
1x ook een herstelschijf aanmaakt en een systeemkopie aanmaakt ( met deze herstelschijf en de systeemkopie kun je de pc altyd terug zetten naar de datum van aanmaak bijv : je maakt deze beiden schijven vandaag aan ..
let op ...indien je dus dan ooit deze schijven ga gebruiken om een systeemkopie terug te zetten (bijv: na een 3 maanden )
dan ben je echter genoodzaakt om ..
1.. je antivirus bij te werken ..
2..om de microsoft updates bij te werken ..
3... je geraak alles kwijt wat je heb geinstalleerd tussen de datum van aanmaak en gebruik van deze schijf..*je dient daarom de documenten , muziek enz op een externe schijf te bewaren ...
de programma's die je installeer tussen de 2 datum's (aanmaak /gebruik ) deze programma's dien je opnieuw te installeren ...
 
Hoi Marina, ik denk dat je iets duidelijker moet zijn met de vraag.

Bedoel je een soort camera die over je nek meekijkt en alles wat je gedaan hebt terug kan bekijken ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan