Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de browser geschiedenis ook verwijderd toen je FF opnieuw hebt geinstalleerd.

Verwijder FF nogmaals en run bijvoorbeeld CCleaner. Je kunt bij de nieuwste versie van CCleaner bij Applicaties aanvinken wat er verwijderd moet worden van FF. Schoon voor de zekerheid het register daarna tevens op en installeer FF opnieuw.
 
Heb je ook je Firefox profiel gewist in de Application Data Users folder? Die blijft standaard staan na het verwijderen van Firefox.
 
Helemaal links onderaan , juist boven de windows startknop zie je adblock plus icoontje als Firefox geopend is.
Daar moet je de filtervoorkeuren instellen : Witte en zwarte lijst.
 
Heb je de browser geschiedenis ook verwijderd toen je FF opnieuw hebt geinstalleerd.

Verwijder FF nogmaals en run bijvoorbeeld CCleaner. Je kunt bij de nieuwste versie van CCleaner bij Applicaties aanvinken wat er verwijderd moet worden van FF. Schoon voor de zekerheid het register daarna tevens op en installeer FF opnieuw.
verwijderd met revo uninstaller pro, dan vermoed ik dat alles verwijderd wordt:vraagteken:

dacht ik???
 
Nee, hiermee verwijder je de browsergeschiedenis niet. Alleen de installatie bestanden. Maar zoals dragon zegt in #34 verwijderd deze ook jouw profiel niet.

Dus terug geinstalleerd heb je weer dezelfde browsergeschiedenis als voorheen.
 
Heb je ook je Firefox profiel gewist in de Application Data Users folder? Die blijft standaard staan na het verwijderen van Firefox.

een verborgen folder, daar heb ik nog niet in gekeken of aan gedacht, daar ik revo uninstaller pro gebruik hoop ik dat alles verwijderd wordt ... ga dit zeker ook na kijken thxs!
begin al nattigheid te voelen .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan