Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
ik werk met windows 7 al een ruime tijd. sinds kort treed er een probleem op. als ik mijn computer opstart. geen probleem zou je zeggen? het gaat vlot tot mijn bureaublad tevoorschijn komt en eens de pictograms erop valt hy uit en met een blauw beeld met witte letters duurt maar een seconde of 5 en start dan opnieuw op?daarna kan ik vlot werken zet ik hem in zijn slaapstand en start ik hem terug geen problemen alleen bij het opstarten. moet ik hem terug formatteren en herinstalleren? wie kan helpen?

grtj zorro670

[OPLOSSING]ik had een programma gedownload die niet compitabel was met windows7 (iobit one care) heb dat verwijderd en tis denk ik opgelost start terug normaal op[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doe di:
Start/configuratiescherm (weergeven op kleine pictogrammen)/systeem
Linkerkolon geavanceerde instellingen
Ga naar opstartinstellingen en doe het vinkje weg naast "de computer automatisch opnieuw opstarten"
De volgende maal schrijf je eens de foutcode op, dan kunnen we eens zoeken naar de oorzaak.
 
crasch

crasch

ik heb het eens geprobeerd maar ik kryg het niet uitgevinkt? komt steeds terug zoals voorheen.
 
alle vensters sluiten met de ok knop.
Eventueel de uac minderen (configuratiescherm/gebruikers, instellingen voor gebruikersaccountbeheer)
 
ik denk het opgelost is? ik had een programma gedownload die niet compitabel was met windows7 (iobit one care) heb dat verwijderd en tis denk ik opgelost start terug normaal op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan