Windows 11 CrystalDiskInfo

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb de laatste versie van CrystalDiskInfo geinstalleerd, maar ik kom die niet tegen in de lijst van geïnstalleerde programma's als ik op de 4 blauwe tegeltjes links onder klik en bovenaan op alles klik,
het staat al niet als laatst geinstalleerd in de lijst

1762898415218.png

Ik heb dan maar een snelkoppeling gemaakt, is dit normaal voor dit programma of doe ik iets verkeerd, het is iets stom, maar ik vind graag mijn programma's terug waar ze moeten staan, het staat wel in de instellingen onder de geïnstalleerde apps??

Groetjes

Ed

Ja weet ik, ik wou het niet vol zetten met foto's, het staat er ook niet als je het tweede bolletje aanklikt. En ook niet tussen de optie recent die heb ik niet meer laten verschijnen bij opstarten.
Ook niet tussen de programma 's boven op alfabetische naam of onderaan, enkel tussen de geïnstalleerde apps.
Ik moet het dus intypen in de zoek balk en dan komt het tevoorschijn als app. Ik heb er gisteren dan maar een snelkoppeling van gemaakt maar daar houd ik niet zo van. Ik heb graag een zo leeg mogelijk bureau blad.

Tnx

al opgelost? nee volg deze stappen:

1762969076853.png

(1) zoekvak of start (vier blauwe blokjes) typ CrystalDiskInfo
(2) klik rechts, wat staat er:
----- (3) 'Aan start vastmaken' of 'Van start losmaken' ----
als er 'Van start losmaken' staat, klik daarop, daarnaa herhaal je (1) en kies 'Aan start vastmaken'
ter info andere scherm:

1762969621041.png

Terug
Bovenaan