Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
er is een KB4073290 voor Windows 10 Version 1709 die men zelf dient op te halen ...via de Microsoft update catalogus
deze is uitsluitend voor de Windows 10 versie x64bit
er is dus voor alle 64 bit systemen een nieuwe grote verzamel update uitgebracht...
wat het rare is is dat deze update NIET word aangeboden via de Windows Update.
*men verkrijgt hier door build 16299.194

0f313aa6e3-Ashampoo_Snap_2018.01.18_20h17m50s_002_.png
.

downloadlink ... Microsoft Update Catalog
 
Ik zit met mijn 32 bit systeem op 16299.192. Zouden de wegen tussen de 32 en de 64 bit systemen hier splitsen?
Tot voor kort kreeg jij alle updates 1 dag eerder als ik. Maar nu blijkt er een koerswijziging aan de gang te zijn blijkbaar.
 
Dit is een update voor personen die problemen hebben/hadden na de update van 3/1/2018.
 
de link zou moeten zijn:
https:// en dan de regel hierna
support.microsoft.com/en-us/help/4073290/unbootable-state-for-amd-devices-in-windows-10-version-1709
 
bij mij staat er 16299. zonder 194 er achter moet ik die update via de catalogus dan downloaden ?
 
@raymon je moet niets , je mag indien je dat wenst inderdaad de update ophalen via de catalogus daarom dat ik er ook de link bij geplaatst hebt..
*welke nummer staat er bij u achter 16299. dit zou waarschijnlijk 192 zijn !
 
rechts klik op start en kies uitvoervenster ...type vervolgens winver en klik op ok
 
Komt wel allemaal rechtstreeks van Windows af hoor. Is speciaal voor 32 bit systemen stond er bij. Is een update van 18 januari. Ben al sinds het begin een dag achter jou, ben nu eens voor jou :p
 
@raymon je moet niets , je mag indien je dat wenst inderdaad de update ophalen via de catalogus daarom dat ik er ook de link bij geplaatst hebt..
*welke nummer staat er bij u achter 16299. dit zou waarschijnlijk 192 zijn !

er staat geen 192 achter, er staat niets achter (nada rien de knots niks (nar))

bij update zeggen ze wel je bent up-to-date
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan