Status
Niet open voor verdere reacties.
Met het protocol USB is niet mis mee, wel de stekker die gemakkelijk uit een apparaat kan als je hem per ongeluk raakt en verschuift. Er zou hetzelfde als een netwerkstekker een lock op moeten zitten.
 
Oké. Ze hebben allemaal de zelfde plug-ingang USB. Niks aan te doen.

Ik zal me nu eens documenten over de mogelijke DAC's, inclusief deze die jij gebruikt op je werk.
 
Bij Audionova of Laperre of Hans Anders of eender welke firma die hoorapparaten verkoopt gaan ze wel altijd iets vinden om je een of twee apparaatjes te verkopen...

@Q: als je een cirkelzaag(je) hoort, dan heb je Tinnitus en daar is niets aan te doen. Het enige dat het ziekenhuis kan doen is je 'op te voeden' om te doen alsof er niets is. Een psycholoog dus. Het beste is jezelf te behandelen om er geen aandacht aan te besteden.

Allemaal goed en wel, maar nu weet ik nog altijd niet of ik een DAC (dat kan nu) of een soundkaart moet voorzien (dat kan alleen met een nieuwe PC).

Ieder hoorcenter doet testen. Maar je kan alleen een hoorapparaat aankopen en aangeven aan mututaliteit als een bevoegde oorarts je de bevestiging geeft dat je genoeg hjoorschade hebt. Dus een hoorcenter kan niet bepalen dat je het nodig moet aankopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan