Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
A couple just got married, and on the night of their honeymoon before passionate love, the wife says to the husband, "Please be gentile, I'm still a virgin."

The husband being shocked, replies, "How's this possible? You've been married three times before."

The wife responds, "Well, my first husband was a gynaecologist and all he wanted to do was look at it."

"My second husband was a psychiatrist and all he wanted to do was talk about it."

"Finally, my third husband was a stamp collector and all he wanted to do was... oh, do I miss him!"

Dina (nar)
 
Heb het even vertaald ;)

Een koppel is juist getrouwd en tijdens de huwelijksnacht voor de passionele liefde begint, zegt de vrouw tegen haar man, "Doe aub rustig, ik ben nog maagd"

De man die geshockeerd is door deze uitspraak, antwoordt, "Hoe is dit mogelijk? Je bent al 3 keer getrouwd geweest."

De vrouw antwoordt, "Wel, mijn eerste man was gynaecoloog en het enige wat hij wou doen was ernaar kijken."

"Mijn tweede man was een psychiater en het enige wat hij wou doen was praten erover."

"En dan, mijn derde man was een postzegelverzamelaar en het enige dat hij wou doen was.. Oh, ik mis hem toch!"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan