De bewerking is geannuleerd wegens op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact .

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appie uit Delft

Steunend lid
Vip Lid
Hallo Allemaal,

Ik gebruik Windows10/Outlook2007/edge/chrome/enz.
Als ik in me mail op een doorverwijzing klik krijg ik dit:
De bewerking is geannuleerd wegens op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder.
Van alles al geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
Wie heeft voor mij de juiste oplossing?
Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes van Appie uit Delft.
 

Lana

Niet meer actief
Hoe bedoel je een doorverwijzing in de mail ? Bedoel je hier een hyperlink dat de browser zou moeten openen en naar een webpagina gaan?

Als dit het geval is kan het zijn dat je een browser hebt verwijderd waarnaar de hyperlinks in de mail nog naar verwijst.

Maak IE dan eens jouw standaard browser en probeer eens opnieuw. Daarna zou je in principe weer Chrome als standaard browser moeten kunnen zetten om de hyperlinks te kunnen openen.
 

Appie uit Delft

Steunend lid
Vip Lid
doorverwijzing in mail

doorverwijzing in mail

Hoe bedoel je een doorverwijzing in de mail ? Bedoel je hier een hyperlink dat de browser zou moeten openen en naar een webpagina gaan?

Als dit het geval is kan het zijn dat je een browser hebt verwijderd waarnaar de hyperlinks in de mail nog naar verwijst.

Maak IE dan eens jouw standaard browser en probeer eens opnieuw. Daarna zou je in principe weer Chrome als standaard browser moeten kunnen zetten om de hyperlinks te kunnen openen.
Bedankt voor je reactie.

Explorer heb ik niet en ook nooit gebruikt.
Heb wel EDGE en Chrome, alle twee opnieuw geinstaleerd, helaas geen resultaat.
Hopeloos.

Groetjes van Appie uit Delft.
 

Lana

Niet meer actief
Je hebt geen Internet Explorer, welke besturing heb je dan ?
Kan zijn dat je de map van Internet Explorer eens weggegooid heb, maar tot op heden hebben alle Windows versies een Internet Explorer.

Ga maar eens naar de map Program Files, daar moet de map Internet Explorer staan met het uitvoerbestand iexplore
 

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
*op de manier vermeld door Lane vind je deze normaal gezien dus wel terug ook al staat er in start geen snelkoppeling vermeld !

heb je deze versie legaal verkregen of eerder opgehaald via een payserver ...standaard is de edge meegeleverd en ook de IE11 maar de IE11 zit dus een beetje verborgen ....is de IE11 helemaal niet meer aanwezig bij u dan heb jij een bewerkte Windows 10 in gebruik genomen.
 

Appie uit Delft

Steunend lid
Vip Lid
Heb een back-up terug gezet en alles werkt weer zoals het hoort, ook explorer.

Iedereen bedankt voor het meedenken, groetjes van Appie uit Delft.
 

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
heb jij dan zonder het zelf te weten de IE11 van je systeem verwijderd !
fijn dat je dus nog een backup achter de hand had ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan