Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Hier is momenteel de eerste sneeuw aan vallen en bij jullie ?
 
in den limburg (beringen dus ) geen enkel vlokje .....blijft deze ook liggen bij u !! this te warm...
 
Hier in Brussel is juist genoeg sneeuw gevallen om ons buitenaanzicht een beetje wit te maken.Bekijk bijlage 8208 ...een beetje jonger gemaakt met Perfect365. Programma gekregen van GOTD. Tof progje.
MVG
Walter
 
haha ..je heb de ouderdoms rimpels weggehaaldt .... nu lijk je een 20tiger met een grijze behaaring !!
spiegeltje , spiegeltje wie is de mooiste van ....!!
 
Ronny,
Het is zeker mogelijk mijn haar donker te maken met »Perfect365«. Ik wou er maar een paar jaartjes van af doen. Ik heb alleen de rimpels weggehaald en de ogen veranderd. 't Is niet te geloven wat je kunt doen met dit programma. Ik had wel gewild dat mijn foto er kleiner op stond. Wat moet ik hiervoor doen? Zo lijkt het wel van spiegeltje, etc.
Groetjes
Walter
 
laad de foto op in paint ..
en daar weizig je het formaat ... indien de gewenste afmeting behaald is sla je deze op als..
nog gemakkelijker gaat het met snap3 of 4 of 5 indien je deze bezit : bijv zoals hier met snap3 gemaakt

Bekijk bijlage 8209
Bekijk bijlage 8210
 
Laatst bewerkt:
Merci Q,
Blijkbaar zijn de verhoudingen lengte/breedte gewijzigd. Kan dat?
Toch bedankt voor Snap 3 (testversie?)
MVG
WW
 
de verhoudingen zijn geweizigdt ; maar er werd niets ingeboed aan de afbeelding , daardoor is het tool van ashampoo snap3..4 of 5 ideaaal om afbeeldingen aan te passen ...
 
Laatst bewerkt:
Zwevegem, vandaag prachtige dag met heel wat zon deze namiddag. Buiten alleen tamelijk fris. Mooi wandelweer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan