De Premium File Recovery Software van Seagate is momenteel gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
1581747766199.png

De oplossing voor bestandsherstel, hoewel specifiek ontworpen voor Seagate, werkt met elk type lokaal opslagapparaat, inclusief apparaten die niet door Seagate zijn vervaardigd.

Het programma, dat een verkoopprijs heeft van $ 100, kan gratis worden gedownload voor Windows- of Mac. Hoewel het proces bestaat uit het toevoegen van het artikel aan de winkelwagen en het uitchecken, is het niet nodig om factuurgegevens in te voeren. Wat u wel nodig hebt, is een geldig e-mailadres, omdat licentiecode en download link naar dat adres worden verzonden.

ps: Je bent niet verplicht je echte naam en adres in te geven en ook je telefoonnummer mag vals zijn.
Link om aanvraag te doen en te downloaden

Scrol naar beneden en neem add to cart

1581749483654.png
 
Laatst bewerkt:
na verwijderen en terug installeren met nieuwe download werkt de key (een andere ) wel, sorry voor mijn vorige reactie, groeten suzy
 
is er ook ergens een handleiding te downloaden?

ik zie dat de interne schijven niet herkend worden en geldt dit alleen voor externe schijven?
 
Ik krijg het niet geactiveerd !!!
2 verschillende downloads en installaties, 2 verschillende keys, en toch zegt ie steeds dat de ingegeven (copy-paste) key ongeldig is.
Als je "Help" inroept is de eerste vraag: "IS YOUR DEVICE FUNCTIONAL BUT YOU CAN'T ACCESS THE DATA?" Yes - No
bij "IS YOUR DEVICE FUNCTIONAL.." moet ik op Yes klikken, maar voor "...BUT YOU CAN'T ACCESS THE DATA?" moet ik No kiezen.
Nog al verwarrend.
En hulp krijg je sowieso niet, wat je ook probeert. Enkel een verwijzing naar de betaalversie...

Romy
 
Na de link van Tuts (waarvoor dank) even doorgelezen te hebben doorgelezen, vermoed ik dat je het programma enkel kan gebruiken in de Snelle Scan.
"" De functie Quick Scan (Snelle scan) is gratis, maar met een geavanceerde scan vindt u veel meer bestanden. U betaalt dan wel voor een softwarelicentie ""
 
Wel, het ikoontje op het bureaublad zegt: Premium Recovery Suite
Maar er is ook een Technician versie en die is sneller. Maar daar gaat dit topic niet over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan