DefenderControl

DefenderControl 2.1

Enkel Leden kunnen Downloaden, maak je gratis Lid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Skippy heeft een download toegevoegd :

DefenderControl - DefenderControl

Defender Control kan Windows Defender in Windows 10 volledig uitschakelen.

Microsoft heeft het moeilijk gemaakt om dit handmatig te doen. Sommige gebruikers geven de voorkeur aan andere beveiligingssoftware en willen dan ook niet dat de Windows Defender overbodige bronnen gebruikt.

Met deze eenvoudige tool kun je Windows Defender eenvoudig in- of uitschakelen.

Bekijk bijlage 241359

Ga naar het bestand...
 
Dat moet een false positive zijn.
Microsoft kan heel gemakkelijk zo'n bestand toevoegen aan de definities. Met andere woorden, mensen afschrikken om het te gebruiken. Zoiets is niet verboden maar wel irritant.

Bedankt voor de link naar Sordum, ik zal meteen een linkje plaatsten naar een uitgebreide Engelstalige manual van Defender Control https://www.sordum.org/9480/defender-control-v1-5/
 
Ik heb deze eens uitgeprobeerd (wel te verstaan met mijn virusscanner ingeschakeld) en het scheelt een goot stuk in de snelheid.
Pagina's laden sneller en er zijn veel minder haperingen als ik filmpjes op sites afspeel (y)
Bedankt voor de tip!
 
ik kan dit bestand niet downloaden omdat Defender steeds reageert en de download verhindert. Geeft boodschap "Mislukt - virus gedetecteerd."
Iemand een oplossing daarvoor?
 
ook hier word zoals Kermit het al vermelde de download verhinderd door de Windows Defender real time beveiliging ...
de melding waarvan ik een scherm afbeelding genomen heb is het volgende ..
Ashampoo_Snap_zondag 15 december 2019_15h33m30s_001_.jpg
 
Da's logisch, Microsoft heeft niet graag dat men programma's gebruikt om Defender uit te kunnen schakelen.
 
Sordum moet ook een en ander gemerkt hebben want toevallig, sinds gisteren 15 dec, staat er een DefenderControl v1.6 beschikbaar.
In deze versie is de programmacode aangepast zodat ze zonder protest van de Windows Defender wel te downloaden is .
 
inderdaad is deze laatste Defender Control v1.6 zonder problemen op te halen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan