Status
Niet open voor verdere reacties.
Defragmenteer een pc (in veilige modus) eerst alle tijdelijke bestanden, spyware enz. verwijderd.
Defragmentatie is afgelopen en het rapport zegt: Bestanden die niet gedefragmeenteerd zijn :
1) fragmenten 4,237 ; grootte : 1015 MB \documents and Settings\de familie ....
2) fragmenten 5,712 ; grootte : 1.04 GB \documents and Settings\de familie ...
Als dit veel gebruikte bestanden zijn, is het mogelijk dat dit grote invloed heeft op de systeemprestaties.

Mijn vraag nu, hoe kan dit opgelost worden ?

Groeten, monne[OPLOSSING]
Heb die diskkeeper gedownload en een super progje, deed wat die moest doen alles defragmenteren ben er met dit programma ook per ongeluk achtergekomen welke mappen windows niet wou defragmenteren
twee mappen die aangemaakt waren om verwijderde mails in te bewaren
Bedankt voor de suggestie, spijtig dat het maar 15 dagen werkt.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb eerst gewoon gedefragmenteerd en dit gaf bovengenoemd resultaat daarom dat ik het in veilige modus nog eens deed en dit gaf identiek hetzelfde resultaat.
Monne
 
De standaard defragmentatie software die in windows xp zit trekt nu echt eens op niks om eerlijk te wezen.

Ik gebruik al geruime tijd diskeeper , gaat ten eerste veel sneller , geeft je de mogelijkheid je boot te defraggen , en geeft mij altijd een goed resultaat.

Is betaalsoft ... pm me voor info ^^
 
Heb die diskkeeper gedownload en een super progje, deed wat die moest doen alles defragmenteren ben er met dit programma ook per ongeluk achtergekomen welke mappen windows niet wou defragmenteren
twee mappen die aangemaakt waren om verwijderde mails in te bewaren
Bedankt voor de suggestie, spijtig dat het maar 15 dagen werkt.
 
idd , dat bedoelde ik ook met pm me even voor info ^^ ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan