dell inspiron 8000 draadloze driver installeerd niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb iemand op teamviewer die een probleem heeft.
Hij moet een driver installeren voor zijn draadloos netwerk.

Nou download ik de driver van de dell website.
ik unzip alles, En normaal krijg ik dan een install scherm, maar dit keer een mapje met allerlei bestanden, volgens de instructies moet ik dat installeren via aparaatbeheer, ik doe alles goed maar het aparaatbeheer kan geen driver vinden.

Weet iemand een oplossing?
Of gewoon een driver die vanzelf installeert?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat doe je in apparaatbeheer ?
Zie je bij deze netwerkkaart een geel vraagteken staan ?
Zo ja, ga dan bovenin naar stuurprogramma's bijwerken.
Kies dan voor "Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken"
Ga dan via bladeren naar de map waar je de download hebt uitgepakt.
 
Pluis, dit heb ik ook allemaal gedaan en alles is 100% uitgevoerd, maar het aparaat beheer zegt dat dat niet de goede driver is.
Dus ik wil gewoon een driver hebben die auto installeerd, alleen die kan ik niet vinden op de dell website.
 
Ja daar heb ik het ook gedownload.
Ik klik dan op die exe, dan worden de bestanden uitgepakt, en dan krijg ik een map met losse bestanden.
Dus geen installeer bestand.
En het aparaatbeheer zegt dat er geen drivers zijn gevonden.
 

Toch nog even een anvulling op jouw Download, heb je de instructies gelezen en heb je het op deze manier geprobeerd om te installeren.


Downloaden

1. Klik op Nu downloaden om het bestand te downloaden.
2. Wanneer het venster Bestand downloaden verschijnt, klikt u op Dit programma opslaan op schijf (Windows XP-gebruikers klikken op Opslaan). Klik daarna op OK. Het venster Opslaan in: wordt weergegeven.
3. Klik in het veld Opslaan in: op pijl-omlaag, selecteer Bureaublad en klik op Opslaan. Het bestand wordt naar uw bureaublad gedownload.
4. Klik op Sluiten als het venster Downloaden voltooid wordt weergegeven. Het pictogram van het bestand wordt op uw bureaublad weergegeven.

Installeren

1. Dubbelklik op het nieuwe pictogram op het bureaublad. Bijvoorbeeld R12345.EXE.
2. Het venster Self-Extractor (Zelfuitpakkend bestand) wordt weergegeven en u wordt gevraagd om het bestand uit te pakken in C:\DELL\DRIVERS\R12345.EXE. (Voorbeeldpad). Noteer dit pad zodat u het bestand (bijvoorbeeld Setup.exe) later kunt terugvinden.
3. Het venster Self-Extractor wordt weergegeven.
4. Klik op OK.
5. Als het venster Self-Extractor na het uitpakken van het bestand nog open is, sluit u dit.
6. Klik op de knop Start en vervolgens op Uitvoeren.
7. Typ C:\DELL\DRIVERS\R12345 in het tekstvak Openen en klik daarna op OK.
8. Volg de aanwijzingen op het scherm om de installatie uit te voeren.
 
Ik kan pas dinsdag weer op teamviewer dus het is nog even wachten.
Maar hou dit topic nog even open.
Als het probleem is opgelost dan meld ik dat en sluit ik dit topic.
 
Toch nog even een anvulling op jouw Download, heb je de instructies gelezen en heb je het op deze manier geprobeerd om te installeren.


Downloaden

1. Klik op Nu downloaden om het bestand te downloaden.
2. Wanneer het venster Bestand downloaden verschijnt, klikt u op Dit programma opslaan op schijf (Windows XP-gebruikers klikken op Opslaan). Klik daarna op OK. Het venster Opslaan in: wordt weergegeven.
3. Klik in het veld Opslaan in: op pijl-omlaag, selecteer Bureaublad en klik op Opslaan. Het bestand wordt naar uw bureaublad gedownload.
4. Klik op Sluiten als het venster Downloaden voltooid wordt weergegeven. Het pictogram van het bestand wordt op uw bureaublad weergegeven.

Installeren

1. Dubbelklik op het nieuwe pictogram op het bureaublad. Bijvoorbeeld R12345.EXE.
2. Het venster Self-Extractor (Zelfuitpakkend bestand) wordt weergegeven en u wordt gevraagd om het bestand uit te pakken in C:\DELL\DRIVERS\R12345.EXE. (Voorbeeldpad). Noteer dit pad zodat u het bestand (bijvoorbeeld Setup.exe) later kunt terugvinden.
3. Het venster Self-Extractor wordt weergegeven.
4. Klik op OK.
5. Als het venster Self-Extractor na het uitpakken van het bestand nog open is, sluit u dit.
6. Klik op de knop Start en vervolgens op Uitvoeren.
7. Typ C:\DELL\DRIVERS\R12345 in het tekstvak Openen en klik daarna op OK.
8. Volg de aanwijzingen op het scherm om de installatie uit te voeren.

Ik heb alles 100% uitgevoerd zoals jij het zij.

Alleen bij Typ C:\DELL\DRIVERS\R12345 in het tekstvak Openen en klik daarna op OK. dan lukt niet want dan opent die map zich met die bestanden.
Ook als ik er exe. achterzet

Die text die ik heb is C:\dell\Drivers\R36933

Wat doe ik nou fout?
 
Laatst bewerkt:
Tsja, je volgt de aanwijzingen die op de site staan van Dell. Als deze niet werken, weet ik het ook niet.
Kijk eens welke bestanden in de map R36933 staan.
 
Het is opgelost!
Ik heb driver checker geinstalleerd en die heeft een driver gedownload die vanzelf installeerd.

In het aparaat beheer is alles nu goed.
Ik heb vanavond weer contact met de eigenaar van de laptop.
Ik zal dan vragen of het draadloos netwerk werkt.

Het topic laat ik open todat ik een reactie heb gehad van de eigenaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan