Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Donderdag vlak voor we vertrokken op weekend, meldde de dochter dat haar digicorder niet meer wilde opnemen. Heb een jaar geleden ook een complete reset moeten doen daar ik niet meer in het menu raakte. Dit was een toetcombinatie.
Allereerst, de stroom uitschalelen en daarna met 2 ingedrukte knoppen ingedrukt, de stroom terug aan en ingedrukt houden tot NHP op de display verscheen. Daarna was de schijf gewist, maar alles werkte terug.
Stom van mij, maar de toestcombinatie heb ik niet meer.
Wie weet ze wel nog????? Ik zou hiervoor uiterst dankbaar zijn.
Mocht er iemand weten wat er nog al kan met toestcombinatie van het toestel, alles is welkom.
Het is geen HD recorder.
[OPLOSSING]"OK" en "PLAY" indrukken tot 3 lampjes knipperen.
1.Daarna eerst "OK" en dan FORWARD ">>" ingedrukt houden tot "MHP" op scerm komt.
2.De rest is hetzelfde als de Digibox volgen.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt:
"OK" en "PLAY" indrukken tot 3 lampjes knipperen.
  1. Daarna eerst "OK" en dan FORWARD ">>" ingedrukt houden tot "MHP" op scerm komt.
  2. De rest is hetzelfde als de Digibox volgen.
:vraagteken:​
 
"OK" en "PLAY" indrukken tot 3 lampjes knipperen.
  1. Daarna eerst "OK" en dan FORWARD ">>" ingedrukt houden tot "MHP" op scerm komt.
  2. De rest is hetzelfde als de Digibox volgen.
:vraagteken:​

Dat was ongeveer wat ik heb gedaan maar.... Ik bleef de "OK" toets ingedrukt houden als ik de "Play" losliet en daarna de "Forward" indrukte.
Hij startte opnieuw op maar HD was niet leeg en kreeg nog altijd de foutmelding.
Ik weet niet of Telenet reageert als de digicorder aangekocht is.
 
Laatst bewerkt:
toestel efkes zonder stroom zetten, daarna de stekker terug in het stopkontakt steken??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan