Digitale kader Telefunken DPF 10333 Werkt niet met Os

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo mensen
kunnen jullie mij helpen dat het wel gaat
met deze digitale kader telefunken pc os
dank
 
Die dingen werken of met een SD kaartje waar je je foto's moet op plaatsen, of met hun intern geheugen waar je je foto's moet gaan inladen. Met dat laatste heb ik ook niet zo een goede ervaring. Dat werkt niet zo goed. Mijn pc zegt dan dat er een virus op zit bv. Terwijl dit ding nog maar net uit de doos kwam. Kan er tot op heden niets mee doen. Met een SD kaartje werkt dit naar onze mening erg prettig. Je plaatst een SD kaart met JPEG formaat foto's op in het kader en dat werkt prima.
 
Ik begrijp nog steeds niet wat u wilt ?
U plaatst deze vraag in de sectie mac os.
Wilt u zo'n fotolijstje onder een os laten draaien inplaats van z'n huidige besturing ? Zoiets gaat niet lukken.
Verder kan ik niet zo veel bedenken wat niet zou kunnen lukken. SD kaartje met foto's met toegestane extentie er in, ding starten en bekijken maar.
Sommige ( de wat duurdere) hebben een intern flash geheugen dat via een bijgeleverd usb kabeltje benaderd en geladen kan worden en men foto's kan uploaden of verwijderen.
Soms is het softwarematig ook mogelijk om foto's vanaf de SD kaart te kopieren naar dit interne flash geheugen.
Soms is er ook nog een usb connector aanwezig waarin men een USB stick met foto's kan plaatsen. Deze foto's zijn dan ook te vertonen op het schermpje.
En vaak is het ook nog mogelijk om met verschillende mappen te werken om verschillende presentaties te vertonen. ( Een voorbeeld, Vakantie 2016 - Vakantie 2017 , Vakantie 2018 , Familie , enz. enz. )
Alle mogelijkheden moeten in de manual vermeld staan en te bedienen met de bijgeleverde afstandsbediening.

Ik begrijp dus even niet wat u met een Mac wilt gaan doen met zo'n fotoframe
 
V. Connecting to a computer

It is possible to transfer files to the frame by connecting it to your personal computer. To do so, connect
your frame via USB cable (mini-USB port on the frame, and standard USB port for the computer) to the
computer, then turn on your frame: the frame's screen will show “PC connection...” Return to normal
operation after disconnecting.
On your computer, the following dialog box will appear:

- Click “Open folder and display files” in order to view the contents of the internal memory.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan