dingen die niet werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik heb firefox op mijn vista gezet omdat deze goed beviel in windows 7.
Voordien altijd IE gebruikt.
Nu kan ik een aantal zaken niet meer die vroeger wel konden zoals:
feedback geven op kapaza na een verkoop,normaal verschijnt er een kadermaar nu dus niet.
Op eBay kan ik niet meer switchen tussen verschillende stijlen om foto's te plaatsen en word het bekijken van veilingen na een tijd zeer traag net zoals dat ook in IE het geval is.
Als ik met deze zaken al kan geholpen worden ben ik al een eind verder en kan ik andere probleempjes aankaarten.
Ik heb de plugins van flashplayer ,shockwaveplayer,mediaplayer 11 en alle updates gedaan voor firefox,en java is ook up to date.
 
En wat is jouw vraag ?
Windows7 is dus nog in de béta fase en het is niet verstandig om deze besturing op je hoofd PC te draaien als definitieve versie.

Alles wat niet goed werkt zou je dus gewoon via je normale besturing moeten doen.
 
En wat is jouw vraag ?
Windows7 is dus nog in de béta fase en het is niet verstandig om deze besturing op je hoofd PC te draaien als definitieve versie.

Alles wat niet goed werkt zou je dus gewoon via je normale besturing moeten doen.

Hier staat uitleg over zijn besturingssysteem;

Ik heb firefox op mijn vista gezet omdat deze goed beviel in windows 7.

Hier zijn problemen;

Nu kan ik een aantal zaken niet meer die vroeger wel konden zoals:
feedback geven op kapaza na een verkoop,normaal verschijnt er een kadermaar nu dus niet.
Op eBay kan ik niet meer switchen tussen verschillende stijlen om foto's te plaatsen en word het bekijken van veilingen na een tijd zeer traag net zoals dat ook in IE het geval is.

lijkt mij toch duidelijk
 
Ja, ik was denk ik niet helemaal wakker meer.

Toch wil ik iets weten.
Het betreft hier dus een Vista PC met IE waar nu tevens firefox op geinstalleerd is.
Staat Firefox nu als standaard Browser ingesteld ?

Firefox staat idd als standaardbrowser,en de problemen doen zich zowel voor op vista als xp,dus lijkt het mij dat ik iets mis in firefox of dat de site's met problemen niet alle functie's ondersteunen met firefox?
 
Heb firefox volledig verwijderd en de laatste versie(de vorige was dat ook)opnieuw geïnstalleerd,mar alles is nog steeds het zelfde.
Ik heb ook nog een ander topic met firefox vragen maar niemand antwoord!
En ik die dacht dat firefox zo geliefd en zo veel beter dan IE was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan