Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
je kan via DEZE LINK spotgoedkoop een licentie aankopen voor de Windows 8.1 Professional 32/64 bit ( Engels talig )
je betaald hier voor een 18 € zonder de G2A Shield garantie ..
je betaald 18,98 € met de G2A Shield garantie ..

wat houd deze G2A Shield garantie in !
wel na dat de betaling voldaan is verkrijg je een mail ...
in deze mail bevind zich een link (welke je dient te gebruiken ) ook zie je in de mail een ordernummer vermeld staan .
nadat je de link heb aangeklikt opent er zich een webpagina met een token ..
ook bevind zich op deze pagina een unlock button om de token vrij te geven ...
er word dan een live chat venster opgestart ( vriendelijke persoon aan de andere kant )
nu komt het : indien je dus ook de G2A Shield garantie genomen heb vraagt deze persoon je om een Share Screen te starten ...!
dit met de bedoeling om je licentie code te controleren voordat men je deze meedeelt ...

*heb je de optie G2A Shield niet genomen dan deelt deze persoon je de licentie mee in het chat venster ...( noteer in elk geval deze licentie ) want een mail word je niet toegestuurd met de licentie !!

**ik zelf had de optie wel genomen maar zag er tegen aan om een andere persoon toe te laten op mijne computer ...
( een uur heb ik dan met deze persoon in het Engels gechat ) ze bleef altijd even vriendelijk... tenslotte heeft ze me de licentie dan toch door gestuurd ( ook al had ik dus de G2A Shield optie ! )
deze code heb ik dan zelf getest door deze in te geven in de windows 8.1 installer en hij werd ook aanvaard ..

Ashampoo_Snap_2014.09.20_19h38m48s_006_.png
met deze code kun je zowel een verse installatie doen als je dus over een Windows 8.1 dvd beschikt ...
ook kun je met deze code een upgrade doen vanaf eender welke besturingssysteem indien je dus ook hier weer over de upgrade dvd of de installatie dvd beschikt Windows 8.1 Professional 32/64 bit .

de code laat je dus toe om de Pro versie te installeren .
de pro versie kun je dan vermits het toevoegen van het Nederlands taalpakket gebruiken in het Nederlands .
 
Niets tegen Polen hoor, maar als ik dit onderaan de pagina zie staan G2A.COM SP. z o. o. (Ltd.) ul. Moniuszki 26/7 31-523 Kraków, Polska zeg er iets in mij dat ik dit niet moet doen.

Uiteraard kan ik fout zijn.
 
ik had er eerst ook geen vertrouwen in ...
en heb er eerst een ander topic op een ander hulp forum opgevolgd voordat ik besloot om zelf een licentie aan te kopen .

HIER vind je het betreffende topic in dat ander hulp forum ..
 
Heb ook even snel gekeken... Betrouwbaar, niet betrouwbaar, legaal of niet, ...

Volgens mij;
Betrouwbaar... redelijk.
Legaal... twijfelachtig en waarschijnlijk niet.

Hoe? Dat bedrijf koopt via Microsoft mogelijk MSDN (of ander overeenkomst) licenties, dus licenties bedoeld voor development. Zijn dus mogelijk volume licenses. Die verkopen ze dan door en halen er uiteindelijk veel winst uit (en hier gaan we naar de ilegaliteit...). Uiteraard gaan die licenties zelf legaal zijn en uiteraard werken.
Indien Microsoft hier lucht van krijgt, is het best mogelijk dat ze die licenties vroeg of laat intrekken. Maar dat is af te wachten.
 
ook ik heb destijds voor de Windows 8 een 30 € betaald , dit was echter een upgrade licentie .
deze die men via de vermelde site kan aankopen betreft een volledige licentie te zijn waarmee je dus een verse instal kunt doen of desgewenst een upgrade !

*hetgene Ddragon vermeld is hier wellicht van toepassing wat betreft de volume licentie ...
 
Laatst bewerkt:
aja, dat is hier niet mogelijk deze word immers niet aanvaard bij het ingeven tijdens de installatie procedure !
of installeer jij dan de verse installatie zonder een internet verbinding en geef je dan later deze key in !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan