Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Na een crash moest ik photoshop CS3 terug installeren + al de plug- ins.
Alles ging goed maar bij het opstarten van CS3 kreeg ik volgende twee vensters na elkaar:
"Deze toepassing kan niet worden gestart omdat MSVCR71.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen."
Daarna verschijnt een tweede boodschap:
"Deze toepassing kan niet worden gestart omdat Free Image.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen."
Bedoelt men nu dat ik die twee .dll dingen opnieuw moet downloaden van het internet en moet unzippen in c:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS3. Dan kan ik meedelen dat ik dat heb gedaan en dat die twee.dll dingen voorkomen in Photoshop CS3 (via verkenner) maar dat het programma ze nog steeds niet kan terugvinden na een heropstarten van de PC.
Moet ik misschien CS3 totaal opnieuw installeren...? lijkt me nogal onlogisch.
Help,
jovan
 
Laatst bewerkt:
Mag ik even vragen of deze photoshop een legaal exemplaar is, of full activated.
Of heb je een trial gebruikt die bijna of helemaal verlopen is?
Gebruik je register en andere cleaningtools?

Dit zijn enkele mogelijke oorzaken hiervan.
Ik heb het gehad na schijfopruiming en registeropkuis met ccleaner.
 
Laatst bewerkt:
Dat het een trial of wat dan ook is heeft er niets mee te maken , gewoonMSVCR71.dll downloaden en unzippen in windows - system 32 , de pc herstarten en dat is alles.
Hetzelfde doe je met dat ander DLL bestand - dus niet plaatsen in Photoshop wel in Windows / system 32.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan