Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
weet er iemand hoe ik documenten van mijn pc op een Ipad 2 ( apple ) moet overzetten a.u.b. ?


dank bij voorbaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het ligt er aan wat voor documenten. Met de meeste bestandsformaten die onder Windows gemaakt zijn, kan een Ipad helemaal niets mee.
Als je de PC en de Ipad in het netwerk hangt, kun je bestanden overzetten van een map die gedeeld is op de PC.

Met iTunes heb ik zelf geen ervaring, maar een collega van mij gebruikt dit dagelijks. Ik heb even op Google gezocht en dit gevonden. iOS: bestandsdeling
 
Hallo Pluis,

zelf ken ik niet veel van pc's en andere toebehoren hoor, dus zou het ook niet mogelijk zijn om mijn kontaktpersonen op de Ipad te zetten ?
 
als je de documenten omzet in pdf kan jou ipad die perfect lezen.
er zijn voldoende programma's (gratis) die de bestanden " in de cloud" plaatsen waarna je ie gewoon download op je ipad.
Enkele programma's: icloud ....zit automatisch in ios5
dropbox....gratis
skydrive.....15 giga gratis opslagruimte
evernote.....gratis
onenote......van microsoft en...........gratis
er bestaan ook betalende apps maar echt nodig heb je die niet

je kunt je documenten opslaan in bv ibooks (ook een gratis app)

Het voordeel van in de cloud te werken is dat je je documenten ,foto's, muziek altijd overal en op al je toestellen kunt bekijken en dat syncroniseren zéér simpel is
 
ik heb 700 fotos "in de cloud" dus bij een crash blijft alles behouden
bovendien nemen die geen plaats op mijn HD
 
Ipad

Ipad

Hey Gerard,

en waar en hoe doe ik dat dan eigenlijk want heb er geen ervaring mee, en wat met mijn kontaktpersonen van mijn E-mail op mijn pc ? Hoe zet ik die over naar IPad a.u.b. ?


Beste dank bij voorbaat,

Dina
 
hallo Dina,

de gratis apps kan je vinden in de "app Store" op jou ipad
onderaan klik je op categorieen en dan kies je een categorie of je tikt bovenaan rechts in het zoekvak en geeft de naam van de app in.
uiteraard moet je het programma ook op je pc plaatsen (even googelen en je vindt dit zonder probleem)
De contactpersonen heb ik nog niet geprobeerd
groetjes

Gerard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan