Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is mijne

ivan-albums-varia-picture3750-3-05-2009-14-45-47.png
 
denk dat <cite class="smallfont">Antwanneke er mee zijn klak heeft maar gegooid, als eerste PVDA en dan OPEN VLD ??????
Bij mij als tweede CD&V denk dat er toch een foutje inzit al hoewel de eerste klopt.
</cite>
 
denk dat <cite class="smallfont">Antwanneke er mee zijn klak heeft maar gegooid, als eerste PVDA en dan OPEN VLD ??????
Bij mij als tweede CD&V denk dat er toch een foutje inzit al hoewel de eerste klopt.
</cite>
der kan alleen maar een fout in je antwoorden zitten , want de test loopt echt correct doch dit is de test voor de verkiezingen van 2007 . hieronder heb ik de link reeds gezet waar je de test kan doen voor de verkiezingen van 2009
 
denk dat <cite class="smallfont">Antwanneke er mee zijn klak heeft maar gegooid, als eerste PVDA en dan OPEN VLD ??????
Bij mij als tweede CD&V denk dat er toch een foutje inzit al hoewel de eerste klopt.
</cite>

Naar alle eerlijkheid moet ik toegeven dat het resultaat van deze kleine poll helemaal aansluit met mijn denkwijze. Het is niet omdat ik er nogal "radicale" rode ideeën op na hou dat ik de blauwe verdiener niet kan gelijk geven.

Zelf ben ik groen vakbondsafgevaardigde en vind dat beide moeten kunnen samen bestaan: zoals wij zeggen: jou job, ons werk! Dus of je nu rood je boterham binnen haalt of blauw, iedereen heeft recht op leven. (mss ook vandaar dat m'n zwarte blok zo slecht scoort ;))

Dus Diaxx: neen, mijn resultaat is wel degelijk gefundeerd :yahoo::yahoo:

:p:taunt:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan