Doe maar een gebedje ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Xperia, ik kom van Win 8.1 en dit is een verademing voor mij, maar Win 7 is natuurlijk een heel ander verhaal als 8.1
 
Lap het ging al mis bij het downloaden .... C1900208 .... zal het toch maar even uitstellen tot morgen denk ik ....
 
Update 7 naar 10

Update 7 naar 10

Hierbij wil mijn bevindingen toch wel even posten .... na wat ik hier allemaal zo lees was ik eigenlijk niet zo 'happig' om te updaten naar 10, daar ik een al wat oudere pc heb. Dan toch maar gedaan (ben trouwens de laatste hier in de rij ten huize, bij de jonge garde hier verliep het probleemloos bij aankondiging van W10 in der tijd, maar die hebben dan ook een recente pc).

Probleem die ik had was code C1900208 (download/update mislukt) .... nog wat gezocht hier op het forum en ik heb toen de MediaCreationTool gedownload en met dit alles zo'n beetje z'n gang laten gaan én gelukt! Wat mij wel opvalt bij 10 is dat men je toch tracht 'te duwen' in de richting om alle tools van Microsoft te gebruiken bv hun webbrowser Edge ivp je eigen voorkeuren. Ik moest mijn voorkeur webbrowser opnieuw 'installeren' ... Instellingen zou ik zeker ook eens bekijken, want je geeft wel heel veel toe wat ze kunnen zien, je kan wel het ene en het ander uitzetten ... Voor de rest loopt alles vlot ... het heeft ongeveer een kleine 2 uur in beslag genomen de installatie.

Bij deze kan ik volgens de jeugd hier weer mee ... nu proberen ze me nog Pokemon aan te smeren, dan ben ik 'hip' ..... ik pas ... 'tja dan niet hip zeker :)
 
fijn dat de upgrade dan toch gelukt is ..
de Pokemon hype waait wel eens over.....
neem nu het voorbeeld in Antwerpen waar ze de gehele straat dienden af te sluiten ...
stel je maar eens voor dat er zo iemand met slechte bedoelingen aanwezig is !
 
En heb je een Microsoft account aangemaakt of gebruik je de PC local?

Sommige PC's/notebook erna een verse installatie na de upgrade gedaan, ziet er anders uit en werkt in mijn beleving een stuk fijner.

En al dat gespioneer uitgezet.
 
Dacht ik net ook zo over, Qtex ... die kerel zei het gisteren in het journaal .... 30 euro betalen voor zo'n Pokemon zeldzaam beest of ding of hoe je het ook noemt en heel je straat straat loopt vol met jonge gasten ...

Lange Pier, nee geen account aangemaakt en het gespioneer voor zover dat kan uitgezet
 
Ik ook terug gekomen van windows 10 naar windows 7. De helft van mn laptop werkte niet meer naar behoren na de upgrade.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan