Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Sinds ik overgestapt ben op internet en telefonie van dommel krijg ik de namen die in mijn telefoon zaten opgeslagen niet meer te zien als die personen mij opbellen.Krijg wel het nr. te zien maar niet de naam terwijl dit vroeger wel het geval was.Heb ook gezien dat tijd en datum soms veranderen.Stel deze dan terug in en na een tijd staat die weer anders.Iemand idee wat de oorzaak hiervan kan zijn
 
Sinds ik overgestapt ben op internet en telefonie van dommel krijg ik de namen die in mijn telefoon zaten opgeslagen niet meer te zien als die personen mij opbellen.Krijg wel het nr. te zien maar niet de naam terwijl dit vroeger wel het geval was.Heb ook gezien dat tijd en datum soms veranderen.Stel deze dan terug in en na een tijd staat die weer anders.Iemand idee wat de oorzaak hiervan kan zijn

Misschien eens de niet bestaande "helpdesk" van Dommel eens raadplegen. (lachen)
 
Heb ze gebeld en er komt binnenkort(enkele weken) nieuwe software uit.Normaal gezien zou probleem dan moeten opgelost zijn hebben ze mij verteld.Van de tijd en datum die telkens veranderen zeggen ze dat dit aan mijn telefoontoestel ligt maar daar geloof ik niet veel van aangezien het probleem pas is begonnen bij het aansluiten van de router.
Denk dat jullie het verkeerd begrepen hebben ook.Het nr.kreeg ik wel te zien van degene die mij opbelt maar niet de 'naam'die ik aan dat nr. heb gegeven vb.'moeder'.
Als mijn moeder me vroeger opbelde kreeg ik dan de naam 'moeder' te zien omdat ik die naam aan dat nr. toegekend had
 
geef nog een seintje als het dan opgelost is he, dan zetten we dit als opgelost.
Iemand heeft deze al gesloten, maar stuur even een pm als het probleem van de baan is, liever zag ik deze nog geopend staan, voor moest ik zin krijgen om ook naar dommel over te stappen, dan weet ik waar ik me kan aan verwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan