Browser Donker thema Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van het ene in het andere moment start google chrome op in het donker thema. Het gevolg is dat ook de zoekresultaten van google in het zwart worden weergegeven. Ik heb al van alles geprobeerd: thema wisselen: lukt niet; extensie google naar blue classic: lukt niet; kleurinstelling windows 10 aanpassen: heeft wel effect op windows maar niet op google; chrome (met revo uninstaller grondig verwijderen, opnieuw installeren: donker thema start toch weer op; synchronisatie aan- en uitzetten: donker thema blijft.... Als ik met Edge werk heb ik het bekende lichte thema wel. Omdat ik al jaren met chrome werk, wil ik daarin het lieftst blijven werken, maar van dat donker thema kom ik niet af. Kan iemand helpen?
 
Die extensie kende ik nog niet en heeft blijkbaar meer functionaliteiten.

Je kan ook naar Google.be gaan.
Daar rechtsonderdaan van pagina www.google.be naar instellingen gaan.
Kiezen voor "zoekinstellingen" kiezen uit het lijstje.
Dan rechts in het lijstje kiezen voor" weergave".
Kies hier licht thema of donker thema.
In jouw geval dus licht thema.
Druk "opslaan" en op de pop-up melding "ok".
 
Ik gebruik een nog krachtiger extensie : die nl. je voorkeur voor elke pagina of site kan bijhouden : Dark Reader.
Komt evenzo goed uit de Chrome Web Shop
 
Oplossing
Dank voor uw antwoorden.
Alhoewel ik nog altijd de indruk heb, dat niet alles functioneert, zoals het hoort heb ik de aanbevolen extensie Dark Reader toegevoegd. Daardoor kan ik in de werkbalk ook weer extensies zien en inderdaad voorkeuren per pagina opgeven! Dank, ik ga er wat mee experimenteren!
 
Misschien help dit namelijk, rechts boven de drie streepjes , instellingen, naar beneden scrollen geavanceerd terug verder scrollen naar beneden en kiezen voor " instellingen terugzetten naar standaardwaarden" .
Alles wordt gereset van Chrome naar standaardwaarden of begin stadium van installatie, dit zou misschien kunnen helpen !!
Alle instellingen die je gedaan hebt zal je weer moeten aanvinken of extensie's toevoegen, maar dan werkt alles weer normaal, heb ik ook al moeten doen voor een niet goed werkend Chrome ...... en het helpt.

1627887262076.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan