Windows 10 is beter in donkere modus en met een donker thema

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoiets zal moeilijk te verwezenlijken zijn omdat je met opmaak van een pagina met verschillende kleuren lettertypen te maken hebt.
Niet iedereen zal altijd alles in het zwarte lettertype willen hebben. Hoe ga je zoiets dan doen met verschillende kleuren.
Akkoord, voor mij stopt het hier ... mag slot op
 
Done
36_11_4.gif
 
Toch breek ik hem nog even open.
Er is toch een kleur aanwezig die lijkt op de oude WP kleuren waarbij automatisch de tekst op wit gaat.
Bij printen krijg je een wit vel met zwarte letters.

Zie afbeelding

WP kleuren.jpg
 
@Skippy Eén probleempje blijft : ik krijg dit niet in mijn normal.dot ... mag doen wat ik wil om die aan te passen - elk nieuw document komt terug met de witte achtergrond !
Wat er dus op neer komt dat je die kleur elke keer weer moet instellen bij een nieuw document en dat was dus niet mijn bedoeling.

Nog niet je dat dus ... toch bedankt
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Ik ben niet zo’n Word held maar meer een Excel man maar ik ga er eens mee experimenteren. Misschien een macro automatisch laden oid
 
@Skippy Steek er geen tijd meer in - ik heb het ook zelf gevonden ondertussen, met dank aan het forum van MS zelf ...


helemaal naar beneden gaan - antwoorden vanaf 25 november 2017 zijn OK en bieden goed overzicht...
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Aha, in VBA dus waar je de macro's schrijft.

Daar had ik ook gaan zoeken of programmeren. Het verschil in code tussen Excel en Word zal toch niet al te groot zijn denk ik.

Hier kan nu definitief het slotje op. Ik zet het er terg op.
 
Aha, in VBA dus waar je de macro's schrijft.

Daar had ik ook gaan zoeken of programmeren. Het verschil in code tussen Excel en Word zal toch niet al te groot zijn denk ik.

Hier kan nu definitief het slotje op. Ik zet het er terg op.
Die VBA is enkel nodig als je je Normal.dotm niet weet te vinden.
De eigenlijke oplossing voor de paginakleur staat daar vlak na.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan