Downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo allemaal,
Ik krijg soms een mailtje van Giveaway of the Day in Dutch. Ik heb als ik behoefte aan een bepaald programma had dit tot gisteravond altijd kunnen downloaden. Nu krijg ik ineens een hulpscherm
Schirmfoto_2014-08-21_120456.jpg
Ik kan met de inhoud van dit hulpscherm niet uit de voeten. Als ik naar het configuratiescherm ga zoals me in dat hulpscherm wordt aangeboden dan krijg ik zoveel opties die ik aan kan klikken dat ik niet weet welke ik aan moet klikken om deze software te downloaden. Bovendien weet ik niet wat het met andere programma's doet als ik wat aanklik.
Eerlijk gezegd begrijp ik van deze mogelijkheden van een programma ergens aan koppelen echt helemaal niets.
Kan iemand mij helpen zodat ik met deze optie uit de voeten kan, wie kan me wegwijs maken?
Kan ik ergens een beschrijving vinden hoe dit werkt of kan een van jullie mij hiermee helpen??

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Fijne zonnige dag verder allemaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even ter aanvulling, ik kan geen enkel bericht in de mail of site meer openen zonder dat ik dat hulpscherm krijg zie ik nu.

Groetjes
crimpak
 
dit is dus geen scherm afbeelding van G.a.o.t.d. maar van Duken.nl zelf die je dus vertelt dat er geen standaard programma is ingesteld om deze download op te halen .
duken.nl maakt gebruik of beter gezegd laat je gebruik maken van verschillende programma's zoals een payserver , utorrent enz...
lees hier meer er over ....
dus afhankelijk van welke download en afhankelijk waar deze vast te krijgen is kan het dus zijn dat je het betreffende programma wel of niet op je pc heb staan en kan het zijn dat deze er niet standaard aangelinkt word .
 
Even ter aanvulling, ik kan geen enkel bericht in de mail of site meer openen zonder dat ik dat hulpscherm krijg zie ik nu.

De afbeelding die getoond word in #1 verschijnt als je internet browser niet meer staat ingesteld als standaard browser . Welke browser gebruik je normaal als standaard browser?
 
Hoi Qtex en Ranger
Klopt ik had om e.o.a. duistere reden mijn internet IE11 niet meer op standaard internetbrowser staan. Heb hem op standaard browser gezet en ik kan weer zaken downloaden.
Probleem opgelost dus.
Ps ik was van IE10 naar IE11 overgestapt en zag in eerste instantie niet dat dit mijn standaard internetbrowser niet was. Nu wel dus. Ik ben weer door jullie geholpen waarvoor mijn dank.
groetjes en fijne dag nog
crimpak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan