Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb de richtlijnen van Tuts gevolgd om Grabit en Ftdv3 en Koala te installeren, maar heb het volgende probleem( ik heb een eigen account genomen) : wanneer ik een post(van de dagelijkse updates) wil downloaden via nzbindex gaat alles vlot, maar via ftdforum niet: onder "zoek" typ ik bv Systran in en vind een gepost bestand, maar klik ik op nzbindex, dan : o bestanden gevonden.
Via een vriend zou ik nzbuddy moeten installeren in ftd (onder Internet Explorer)en Koala verwijderen en nzindex en firefox : ftdv3.exe vind ik niet bij ftd in program files en kan het ook niet downloaden via Google, en nzbuddy.exe weigert zich te openen. Ik heb gekeken vie Conf.scherm om USER ACCOUNT CONTROL uit te schakelen, maar dit stond al op 0. Dus ik slaag er niet in om via ftdforum een gekozen titel te downloaden.
Is er iemand die mij de juiste richtlijnen kan geven?

een dankbare Koekoek
 
Ik heb Watchdog dus geïnstalleerd, maar weet niet hoe ik concreet kan downloaden na het aanklikken van een post of het zoeken van een post., ik zie nergens een NZB aanduiding ( misschien maak ik ergens een fout). Bij het terugkeren naar ftd en ftdforum kan ik ook niet aanklikken om te downloaden ( of gaat dit niet meer?)
Bestaat er ergens een handleiding voor Watchdog - FTD ?

Koekoek
 
Ik heb hier al heel lang koala ftd en nooit problemen mee gehad, bovenaan rechts zal daar een vergrootglas staan;
als je daar op rechtsklikt zal je verschillende indexen zien, neem eens yabsearch of binsearch, dan zal er wel iets tevoorschijnt komen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nzbuddy gedownload en geinstalleerd in FTD, en heb terug de nzb knop in Ftd overzicht posten, in de zoekfunctie van FTD en ftd forum, maar als ik in dit laatste een post( dit blijkt nog actief te staan) met create nzb wil downloaden, bv van 500 MB, dan krijg ik enkel een fractie van bytes binnen; indien ik dit bestand achteraf wil openen: kan niet geopend...
Wat zou de oorzaak zijn?

Koekoek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan