Status
Niet open voor verdere reacties.
kan iemand mij zeggen hoe ik dr watson debugger kan verwijderen - ik weet niet waar hij vandaan komt maar bij elke rechts klik komt hij op en blokkeert heel mijn systeem - hartelijk dank
swa - lookoutinn
 
Dr Watson is geen spyware. In tegendeel, het is een onderdeel van Windows. Als ie te voorschijn komt, dan is dat een teken dat er ergens iets niet klopt in je pc.
Samenvatting

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(1, 'summary');</SCRIPT>In dit artikel wordt het foutopsporingsprogramma Dr. Watson voor Windows beschreven dat deel uitmaakt van Windows XP.
Meer informatie

<SCRIPT type=text/javascript>loadTOCNode(1, 'moreinformation');</SCRIPT>Dr. Watson voor Windows is een foutopsporingsprogramma dat informatie verzamelt over uw computer wanneer er een fout (of een gebruikersmodusfout) optreedt met een programma. Aan de hand van de informatie die Dr. Watson verzamelt en registreert, kunnen technische ondersteuningsafdelingen een diagnose stellen bij een programmafout. Wanneer er een fout is gedetecteerd, wordt in Dr. Watson een tekstbestand (Drwtsn32.log) gemaakt, dat via de gewenste aanleveringswijze bij de ondersteuningsafdeling kan worden afgeleverd. U kunt desgewenst ook een crashdump-bestand maken: een binair bestand dat een programmeur in een foutopsporingsprogramma kan laden.
Description of the Dr. Watson for Windows (Drwtsn32.exe) Tool

Je zoekt best even de log op van Dr watson en kijk even wat ie daar te zeggen heeft.
Zelf heb ik op een pc ook ooit met deze dokter te maken gehad. Blijkbaar was er ergens een conflict met een programma (Sygate firewall). Bij het opstarten hing de pc een tijdje vast. Cpu 100% owv Drwatson. Firewall verwijderd en andere geinstalleerd en probleem opgelost.

PS. Een Hijackthis logje kan nooit kwaad, maar is wellicht niet de oplossing voor dit probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan