Status
Niet open voor verdere reacties.
hey, ik heb vandaag op men werk gehoord dat het mogelijk is via het draadloos netwerk een printer aan te sturen. ik heb een vaste pc en de kinderen elk een laptop. De printer is aangesloten op mijn vaste pc en internet ook, de kinderen kunnen via mijn pc draadloos op het internet. maar om te printen moet ik de printer aansluiten op hun laptop is ierdere keer een beetje omslachtig. indien dat draadloos kan, hoe moet ik daar dan aan beginnen? Een tip is van harte welkom dank bij voorbaat .
met vriendelijke groeten Bart

ps : mijn pc werkt met xp en deze van de kinderen met vista
 
hey, ik heb vandaag op men werk gehoord dat het mogelijk is via het draadloos netwerk een printer aan te sturen. ik heb een vaste pc en de kinderen elk een laptop. De printer is aangesloten op mijn vaste pc en internet ook, de kinderen kunnen via mijn pc draadloos op het internet. maar om te printen moet ik de printer aansluiten op hun laptop is ierdere keer een beetje omslachtig. indien dat draadloos kan, hoe moet ik daar dan aan beginnen? Een tip is van harte welkom dank bij voorbaat .
met vriendelijke groeten Bart

ps : mijn pc werkt met xp en deze van de kinderen met vista

je kan dit doen met de wizard draadloos netwerk instellen. bij voorkeur met een usbstick, die configureert dan je toestellen. gewoon de (zeer duidelijke) aanwijzingen volgen.

maar als je een router hebt ipv een accesspoint kan je daarlangs ook je printer delen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan