draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
bv.als ik met mijn laptop naar iemand zou gaan.en die heeft een modem sagon haar pc werkt ook draadloos.kan ik dan ook mijn pc op die modem gebruiken of moet ik daaraan zoals een driver iets veranderen.of kan ik mijn b-box2 op een ander adres gebruiken die werkt ook via belgacom en moet ik haar ww en gebruikersnaam gebruiken graag info
 
Met de juiste inloggegevens, kun je waar ook ter wereld van nagenoeg elke wifi verbinding gebruik maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het enige dat je moet weten is de SSID (netwerknaam) van het draadloos netwerk en de beveiligingssleutel.
Gewoon naar het overzicht gaan van de gevonden draadloze netwerken in Windows en connecteren. Indien het netwerk beveiligd is (wat zou moeten!), gaat die de "sleutel" vragen. Deze ingeven en connecteren.
In veel gevallen weten die gebruikers die informatie zelf niet omdat iemand dat ooit ingesteld heeft voor hun en... dat dit ooit ergens opgeschreven werd maar men weet nietmeer waar die documenten liggen enzoverder enzoverder... Dit even ter info. Dus in zulk geval kan je daar gewoon niet verbinden omdat je niet over de juiste gegevens beschikt.
 
ik denk dat ik mijn modem daar gebruik dat ik dan haar ww en gebruikersnaam moet in vullen in de modem zelf via 192.168.1.1 want daar staat nu een ander ww om op dit adres verbinding te hebben
 
Maar dan nog, dan kun je met een normale standaard configuratie maar 1 modem gebruiken. Dus heeft het geen zin om twee modems op een binnenkomende internet ( netwerk ) verbinding aan te sluiten.
 
die modem heb ik gekocht dus heb ik recht om deze mee te nemen.zal enkel haar gegevens dienen te gebruiken. zoals haar skynet w.w op te slaan in mijn modem.we zouden deze dan gebruiken allebei
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan