Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

Ik heb mij vandaag een draadloos systeem aangeschaft om beeld en geluid van pc naar tv te sturen. Dit schijnt mij maar niet te lukken.
Wat doe ik verkeerd? Volgens mij heb ik alle kabels goed aangesloten en toch faal ik. Moet ik ergens iets veranderen aan instellingen op mijn pc?

bedankt alvast
 
was misschien intersant welk merk en type
kan dan helpen zoeken naar een handleiding
en als er mensen het zelfde hebben weten ze misschien een oplossing
 
Merk : Medion (MD 81241, gisteren in den aldi gekocht). Ik dacht dat het gewoon plug and play was, maar niet dus. Maar ja, 't zal wel aan mij liggen, nen echte leek hè.
En ja, ik dacht wel een tv kaart te hebben (Medion TV-Tuner 7134 MK2/3?).
 
Dat spul kan alleen van een bvb video of dvdspeler naar een ander tvtoestel zenden,je kan niet van je pc naar een tv zenden met dat ding
Van die draadloze zenders die vanaf je distributie rechtstreek kunnen zenden kosten rond de 160 € en zijn van het merk marmitek let wel dat dit alleen met scarts werkt ik dacht dat sommige aldi pcs dat zelfs hadden
 
mijn ervaring met draadloos doorsturen video bestanden

SLECHT

kwaliteit echt veel verlies op ,veel storing

als je kan gebruik gewoon een draad of koop een dvd die divx ondersteund kost tegenwoordig maar een goede 70 € meer


maar om op u vraag terug te komen zou natuurlijk moeten werken

vroeger gebruikte ik het tooltje tv tool weet niet of die nog bestaat denk van wel
zoek anders eens achter de demo kun je even testen

groeten x2
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Hackyhaha, bedankt voor de goeie url's. Ik heb gelezen op surfkit.nl en daar staat een zeer duidelijke uitleg van hoe je alles moet aansluiten. Ik had dit ook zo gedaan.
Enkel wanneer ik bij stap 2 'de instellingen stuurprogramma voor de videokaart' de TV wil aansluiten lukt dit niet.
Ik zie bij 'de instellingen - advanced - displays', 2 monitors staan en een TV, maar ik kan de knop niet indrukken om de tv aan te sluiten.

Ik heb ondertussen ook die tvtool gedownload, maar wanneer ik het programma wil openen, krijg ik een zwart scherm/geen beeld meer op mijn pc. Sorry, maar ik ben een echte leek wat pc's betreft.
Toch denk ik dat ik enkel deze laatste stap nog moet voltooien om dit aan de praat te krijgen. Weet iemand wat ik mis doe?
Bedankt,
 
1 zit er bij de installatie een cdtje?met de software?
2 stop de cd in je pc :gebeurt er niks.....kan je via configuratie,software,nieuw toevoegen via de wizzard ....zelf kiesen waar hij moet zoeken.....
is ook een beetje koffie dik kijken voor mij heb dat nog niet gedaan tv kijken op pc...je bent wel zeker dat het een tv tuner inzit he,of is het enkel om je beelden van tv,vidio,dvd op pc te krijgen probeer ook eens op de site van medion wat meer info te vinden ....
laat zeker weten als je een oplossing gevonden hebt....
onder tussen info verzamelen voor je wie weet ....
groetjes hacky
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan