Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste ik moet voor min werk een barcodescanner kiezen die het beste zal functioneren
Niet zo gemakkelijk als je daar niet thuis in bent.

ik heb zelf een voorkeur voor deze Newland HR1550 RF 1D Wireless handscanner

Het enige minpunt is usb1.1

Ik zoek een die bijna alles kan scannen van barcodes en die ook nog eens draadloos is kunnen jullie me helpen echt niet meer mag kosten dan 200 €

per stuk
 
USB 1.1 is op zich niet zo erg.
Zo'n scanner heeft geen snelheid nodig dus voldoet USB1.1. goed en een USB 1.1. apparaat werkt goed op een USB 2.0 aansluiting van een PC. Hier zie ik geen problemen.

Jammer, wij hebben laatst een aantal Motorola's weggegooid, omdat we over zijn gegaan naar een ander systeem.
 
Symbol is zowat de beste keuze wat scanners betreft. Wat men persoonlijke ervaring en kennis betreft toch...
Let wel dat je al deze apparaten eenmalig dient te configureren. Je doet dit door bijgeleverde codes te scannen. Elke code staat voor een bepaalde instelling.
Vb. Carriage return after scan. Scan EAN.... , etc

Maar lees aandachtig de handleiding en dit zal zichzelf wel uitwijzen.
 
en wat denk je van deze dan ?
SYMBOL LS3578 BLUETOOTH ® ROBUUSTE

en welk een is de beste kunnen jullie me een top 3 geven : is wel erg belangrijk want ik heb daar geen ervaring mee :
Draadloos scanners - BARCODE SCANNER - Symbol - Draadloos

Kun je wat specifieker zijn waar de scanner juist moet voor gebruikt worden. Moet hij gebruikt worden aan een kassa om barcodes te scannen om prijzen te scannen. Moet hij gebruikt worden in een opslagplaats om binnenkomende en uitgaande goederen te scannen (inventaris). Moet het specifiek een draadloos toestel zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan