Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo461

Steunend lid
Vip Lid
Groot was de schrik toen het ICT-netwerk bij ons plotseling stilviel. Het hele kantoor kon niet meer werken. Meteen onze vaste technicus gebeld. Deze kwam snel en ging direct achter een computerscherm zitten om te kijken wat er aan de hand was.

Aandachtig keek hij op het scherm naar de foutmeldingen. Hij deed vervolgens drie muisklikken en iedereen kon weer werken.

„Grandioos,”riep ik als opgeluchte directeur, „wat krijg je van me ?”

„500 euro”, was het antwoord.

„Dat is wel heel veel voor een paar minuten werk”, zei ik verontwaardigd. Ik eiste een specificatie.

Ter plekke schreef de technicus een bon:

3 muisklikken € 0,50

Weten waar te klikken € 499,50

€ 500,00

:applaus::applaus:
 
Wel, ik heb onlangs op men werk zulk scenario gehoord. Geen mop dus... Moest een service engineer het vliegtuig nemen en ter plaatse langsgaan bij de klant omdat de machine niet werkte. Wel, die man is daar dus ter plekke aangekomen en zag dat de pries niet instak! 2000 USD moeten voor factureren... Echt waar e!
 
Het is algemeen geweten dat diverse technici die thuis herstellingen doen, een forfait aanrekenen. Of de verplaatsing nu 1 of 50km is, heeft geen belang.
Zelfs al heb je 5 minuten voordien zelf gezien dat de stekker eruit lag. Betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan