driver cd/dvd schrijver-brander

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, graag wilde ik iets vragen.. vriend van mij heeft een laptop Acer en t'is nu al de tweede maal dat hij zijn cd/dvd driver niet meer vind . dus hij kan niets afspelen of luistern via cd of dvd ..melding komt dan dat er geen dvd of cd driver aanwezig is . toch zie ik hem staan bij hardwear.. ik had al een log geplaats bij hijactkthis maar Rosty zei dat ik de vraag hier moest stellen ,aldus is bij deze dit gebeurd ..kan iemand me hierbij helpen ? op de laptop draait vista ..

mvg
 
driver

driver

ik snap er niks meer van .. als ik bij systeembeheer ga kijken dan zie ik de drivers staan, doe ik dan update dan is alles bij gewerkt .. ik voeg hier een print bij waarop men kan zien welke foutcode er gegeven wordt .. graag info hierover.
met vriendelijke groeten en dank
 

Bijlagen

  • cdr.jpg
    cdr.jpg
    37.3 KB · Weergaven: 75
herinstalleren van dvd-rw

herinstalleren van dvd-rw

Ik zou in systeembeheer het toestel deïnstalleren. Terug opstarten. dan krijg je de melding nieuwe hardware gevonden en terug de drivers installen. Helpt dit niet vermoed ik dat de dvd-rw wel eens aan zijn einde is. Heb eens zitten googlen en van dit type toestel lees ik telkens de zelfste foutmelding en toevallig of niet bijna iedere keer Acer ?
Is het toestel nog onder garantie ?
 
heb het zelfde probleem met mijn acer laptop....

blijkt dat eens service pack 2 geupdate is je cd lezerschrijver verdwijnt...

je ziet hem in app beheer wel degelijk staan hij verschint in mijn computer maar hij doet niets meer...

heb alop andere fora gezocht maar niets gevonden ....

en hey flourtje bedankt voor de link naar dit fourum
 
dat wat je voorstelt hebben we al gedaan toch helpt niet hoor en ja deze is al onder garantie binnen geweest en weet je het gekke ervan is dat ze toen iets gedaan hebben en de lezerschrijver weer werkte en het was iets met windows zelfs iets van niks.. maar we kunnen diene paljas dus niet meer bereiken:(.. mijn dochter heeft dezelfde laptop en deze heeft dat nog nooit gehad. maar zodra ik diene paljas nog eens kan bereiken en het antwoord weer weet dan post ik het hier zeker..

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan