Status
Niet open voor verdere reacties.
hey mensen

heb bij mijn broer de pc geformateerd ging prima tot ik de drivers terug moest installen
Heb eerst hier de driver universal pack gedownd waarvoor dank en dacht dus dat het wel een fluitje van een cent ging worden
Dus...daar waar een geel vraagteken stond bij apparaatbeheer....stuurprogramma bijwerken met de dvd erin natuurlijk...hij vond na een tijdje wat hij nodig had..en dan kwam het ....

De software die u voor deze hardware installeert C-Media AC 97 Audio Device voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo test die op compabiliteit met Win XP controleert

Ik klik op toch doorgaan maar toch lukte het niet...Het volgende gedaan...rechts klikken en verwijderen en terug gewijzigde apparaten zoeken..vond hij ... stuurprogramma bijwerken... nougaballen, terug het zelfde
What the F**k am I doing wrong !!!

Hulp is welkom
sjatoken
 
Ik mag veronderstellen dat het de driver is voor een geluidskaart?
Welk merk en type is het?
.
Zoals ik al eerder vermelde denk ik ook dat het om audio driver gaat
Zijnen pc is nen packard bell en het gaat om dezen cmedia ac97 audio device , ik denk wel dat hem om een onboard geluidskaart gaat
Heb hem nu een driverke doorgestuurd via email maar of hij da ga kunnen installen is nog maar de vraag en ook ik weet nie of het de goeien zal zijn
TENMINSTE ALS HET HIER OM NEN DRIVER GAAT.....maar da denk ik wel
er staat ook nog een geel vraagteken bij usb apparaten en daar heb ik ook nog geen oplossing voor maar laat ons één tegelijk behandelen
bedankt al voor de reactie
 
Heb hier ook een packard beel staan zonder de driver cd, zelfde problemen voor gehad met verschillende drivers maar bij mij is het simpel op gelost, ben naar de site van packardbell gegaan en daar via ondersteuning en product nr heb ik dan de juiste driver kunnen downloaden en toen werkte het perfect, zie de link en daar kies je dan verder over welke pc het gaat een laptop of desktop en kies voor volgende , enz...

http://support.packardbell.com/benl/item/?m=step1
 
ok bedankt, we zullen dit eens proberen, zal dit weekend eens langsgaan en laat dan wel iets weten of het gelukt is
groetjes
sjatoken
 
heel veel drivers moeten voor xp gecertificeerd zijn, zijn ze dat niet, dan word het niet geinstalleerd.
wat ik leest is een ac 97 geluidskaart, dat is een standaard onboard geluidskaart, de drivers zouden bij de cd-rom moeten zitten van het moederbord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan