DriverEasy, Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Is dit een nuttige tool om de drivers van de pc te optimaliseren en is de toepassing hiervan zonder risico's?
Zou het zijn prijs waard zijn? ( 31 euro voor 3 pc's::applaus: huidige actie !!!)
Of deze tool overbodig voor een normaal werkende pc?
 
indien je pc al voorzien is van al de nodige werkende drivers ..dan is deze in feite overbodig!
**het kan tevens zijn dat er nieuwe drivers werden uitgebracht...
maar of dit tool of eender andere tool ook daadwerkelijk de nieuwste ga ophalen is natuurlijk de vraag ..!
**het is meestal het tegen over gestelde...
persoonlijk vind ik dat jezelf beter naar de site surft om te kijken of er een nieuwe driver werd uitgebracht ..!!
opmerking : bij mezelf staan nog steeds de eerste drivers op mijn systeem ..ben van mening als het werkt laat het dan zo ...
soms maak je je systeem onstabiel door er een nieuwe driver op te zetten , omdat de hardware deze niet aankan ..
feit de hardware die deze nieuwe drivers niet aankunnen zijn meestal ook verouderdt !
 
indien je pc al voorzien is van al de nodige werkende drivers ..dan is deze in feite overbodig!
**het kan tevens zijn dat er nieuwe drivers werden uitgebracht...
maar of dit tool of eender andere tool ook daadwerkelijk de nieuwste ga ophalen is natuurlijk de vraag ..!
**het is meestal het tegen over gestelde...
persoonlijk vind ik dat jezelf beter naar de site surft om te kijken of er een nieuwe driver werd uitgebracht ..!!
opmerking : bij mezelf staan nog steeds de eerste drivers op mijn systeem ..ben van mening als het werkt laat het dan zo ...
soms maak je je systeem onstabiel door er een nieuwe driver op te zetten , omdat de hardware deze niet aankan ..
feit de hardware die deze nieuwe drivers niet aankunnen zijn meestal ook verouderdt !

bedankt voor de goede raad ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan