Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Heb hier een pc met defect moederbord gekregen. Installatie cd heb ik niet erbij gekregen. De harde schijf is nog ok en daar er op deze pc enkele extra kaarten o.a. tuner kaart aanwezig is die ik op andere pc zou installeren had ik graag een eenvoudige manier gehad om deze te recuperen. Blindelings copieren zal niet lukken denk daar ik dan geen installatie.exe zal hebben.
Dank bij voorbaat.


[OPLOSSING]
Alle drivers van Medion kunnen via de website van Medion opgehaald worden. Dat zou zeker geen probleem mogen zijn. Probeer eens http://www.medion.com/be/
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het simpelste is je HDD in de nieuwe pc hangen. maar ook een iso image van de schijf kan je perfect op de nieuwe pc zetten, hoewel dit een beetje meer werk vraagt softwarematig.
 
hoi Antwanneke ,

en kan ik dan de drivers recupereren?


een iso is een exacte afbeelding van de HDD die je kan terugzetten. dus ja. met bepaalde (soms betalende) soft kan je zelf bepalen waarvan je een iso maakt. Maar zeker als je de disk in de nieuwe pc hangt blijft alles zoals het was natuurlijk.

maar in het uiterste geval zijn er hier ook perfecte driverpakketten te downloaden en kunnen we je helpen freeware driverscanners te vinden om je pc werkbaar te krijgen :)
 
Hoi,

Heb hier een pc met defect moederbord gekregen. Installatie cd heb ik niet erbij gekregen. De harde schijf is nog ok en daar er op deze pc enkele extra kaarten o.a. tuner kaart aanwezig is die ik op andere pc zou installeren had ik graag een eenvoudige manier gehad om deze te recuperen. Blindelings copieren zal niet lukken denk daar ik dan geen installatie.exe zal hebben.
Dank bij voorbaat.

Welke tunerkaart? Misschien is er hier iemand die dezelfde kaart heeft. Ik heb er eentje van Compro Videomate. Dus als het deze is dan kan ik U helpen. Anders post eens welke kaart het is.
 
Hoi Mik,

Is een MEDION TV-TUNER 7134 MK2/3 kaart voor zover ik via drivers op die harde schijf kan achterhalen want op de hardware kan ik niets terugvinden. Zou moeten met analoge tuner en digitale tuner zijn en vooral die digitale tuner interesseert mij.

Ivan ,

ben er nog niet in geslaagd om die drivers te recupereren met de progjes maar moet zeggen dat ik nog niet veel tijd gehad heb.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Mik,

Is een MEDION TV-TUNER 7134 MK2/3 kaart voor zover ik via drivers op die harde schijf kan achterhalen want op de hardware kan ik niets terugvinden. Zou moeten met analoge tuner en digitale tuner zijn en vooral die digitale tuner interesseert mij.

Ivan ,

ben er nog niet in geslaagd om die drivers te recupereren met de progjes maar moet zeggen dat ik nog niet veel tijd gehad heb.

Alle drivers van Medion kunnen via de website van Medion opgehaald worden. Dat zou zeker geen probleem mogen zijn. Probeer eens http://www.medion.com/be/
 
Ben ik niet zo zeker van maar je kan proberen.
Drivers voor mijn scanner kan ik al 4 jaar niet meer vinden bij medion.

Van die scanner, klopt dit, maar die tunerkaart moet normaal herkent worden. Je kan op Medion de drivers ophalen met het serienummer die op het toestel staat. Aangezien hij het toestel in zijn bezit heeft, moet hij die toch kunnen vinden. Dan bedoel ik "alle drivers" voor die pc. Dus, daar moet hij toch inzitten.
 
Alle drivers van Medion kunnen via de website van Medion opgehaald worden. Dat zou zeker geen probleem mogen zijn. Probeer eens http://www.medion.com/be/

ZEEEEER interessante tip, kende dit niet en inderdaad alle drivers zijn er te vinden alsook power cinema (durfde dit al niet te vragen). Zal nu wel onder controle komen hoop ik .... Dacht eigenlijk een methode te vinden om alle drivers van die HD af te halen en te reconstrueren alsook enkele progjes zoals pocer cinema.
Denk dat dit gesloten mag worden met grote dank aan allen die input gegeven hebben.

Ben
 
ZEEEEER interessante tip, kende dit niet en inderdaad alle drivers zijn er te vinden alsook power cinema (durfde dit al niet te vragen). Zal nu wel onder controle komen hoop ik .... Dacht eigenlijk een methode te vinden om alle drivers van die HD af te halen en te reconstrueren alsook enkele progjes zoals pocer cinema.
Denk dat dit gesloten mag worden met grote dank aan allen die input gegeven hebben.

Ben

Graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan