Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tweety2008

Gast
hqllo ik heb onlqngs windows vistq geinstalleerd en nu aanvaardt hij mijn tvkaart pinnaecle en mijne printer psc1510 niet,waar kan ik deze drivers vinden aub
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In vista , even updaten, normaal als ze beschikbaar zijn langs daar.
 
nu wil ik je niet op kosten jagen, maar het is toch nu wel algemeen bekend dat als je vista gaat installeren dat je dit gaat tegenkomen.

Weet niet of het in Belgie op tv is geweest maar hier in Holland heeft men van te voren gezegd dat je mogelijk nieuwe hardware moet kopen, omdat het niet kan omgaan met Vista.

Dus je Pinnacle tv-kaart kan wel eens niet werken onder Vista
 
Ja sommige dingen ondersteund vista niet, daarom wacht ik ook om vista te (kopen).
 
ik wacht ook nog en koop dan gelijk een nieuwe pc met de vista erbij ;)
 
weer dezelfde miserie als bij overstap van win98 naar XP . maanden geduurd voor nieuwe drivers te vinden waren.Toen veel goede drivers gevonden op drivers.com
T'zal nog wel even duren voor je ze allemaal vindt.mijn XP draait goed en dus wacht ik nog.ik heb geen vista nodig om veilig te werken.
 
weer dezelfde miserie als bij overstap van win98 naar XP . maanden geduurd voor nieuwe drivers te vinden waren.Toen veel goede drivers gevonden op drivers.com
T'zal nog wel even duren voor je ze allemaal vindt.mijn XP draait goed en dus wacht ik nog.ik heb geen vista nodig om veilig te werken.

yep same story all over again.

ik wacht nog wel een jaar ofzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan