Status
Niet open voor verdere reacties.
is er een gratis programma de de drivers van mijn pc kan updaten.
dus niet alleen scannen en dan betalen maar ook het updaten gratis doet.
dank
 
ja dat is er .slimdrivers

je installeert deze en je laat deze scannen al de drivers die verouderdt zijn of niet aanwezig worden opgehaalt en kun je gratis installeren ..
er bestaat ook een betaal versie van deze , dan heb je ook een online backup optie ...maar de gratis te gebruiken versie voldoet ook ...
heb deze zelf al eens gebruikt ...
 
Laatst bewerkt:
Ik vertrouw er nooit op. Ik heb slechte ervaring met programma's die zogenaamd drivers kunnen updaten.

Drivers haal ik altijd gratis op bij de fabrikant van de hardware. Misschien iets meer werk, maar het werkt altijd als de drivers beschikbaar zijn.
 
ik weet het heb onder tussen de link al aangepast ...het is nu een rechtstreekse download.exe
dezelfde die ik eerder gebruikte ...deze is veilig .bevonden door de avg internet security 2013

En bij mij geeft Norton Internet Security 2013 het bestand als onbetrouwbaar
 
DriverPack Solution >> Best Drivers installation Software

alles wat je nodig hebt. werkt met een database (ong 3 gb) en kan je makkelijk vanaf een usb stick runnen. ik gebruik het al een tijdje en het heeft me nog niet in de steek gelaten.

het bevat het volgende:

- offline database met drivers (voor onbrekende drivers)
- makkelijk te starten vanaf usb stick
- meerdere driver backup functies
- bios update functie
- Ram checker

Note: bij de installatie van je drivers wil het programma je wat onnozele programma's aansmeren, kies hierbij gewoon voor "alleen drivers/stuurprogramma's"


Werkt met xp/vista/7/8
 
Ik vertrouw er nooit op. Ik heb slechte ervaring met programma's die zogenaamd drivers kunnen updaten.

Drivers haal ik altijd gratis op bij de fabrikant van de hardware. Misschien iets meer werk, maar het werkt altijd als de drivers beschikbaar zijn.
dit meld ik ook efkes, beloven veel, doen niks en je pc loopt in de honderd. oplossing terugkeer naar een herstelpunt en dan nog???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan