‘Drones, carrier nodes en hologrammen voor 2036 op de werkvloer’

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zou idd ook kunnen!Er zullen goede en heel slechten dingen op ons af komen,mens mag er niet aan denken!
mvg
 
Het is niet leuk om te zeggen. Maar als ik aan de toekomst denk, denk ik eerder aan zulke berichten als dat van Lana.
En moet ik telkens aan volgende quote van Einstein denken: Two Things Are Infinite: the Universe and Human Stupidity.
Daarbij doel ik dus vooral op dat laatste.
 
Pessimistisch over te toekomst ben ik niet, maar dat het zo niet door kan blijven gaan is mij wel duidelijk.

We overspoelen met de nieuwste technische snufjes en de afvalberg wordt als maar groter.
De grond en brandstoffen om alles te fabriceren wordt steeds schaarser.
De aarde warmt op en de rivieren worden smaller en vervuild. De zeeen worden voller en hoger en de dijken worden te laag.
 
Pessimistisch over te toekomst ben ik niet, maar dat het zo niet door kan blijven gaan is mij wel duidelijk.
Ben dit wel beetje,zie seizoen verschillen,meer en meer natuur rampen!Ligt het aan de mens?Als gans de wereld pc,tablet,smartphone,gsm,tv,en...maar één uurtje zou gebruiken per dag,zou dit beetje helpen tegen opwarming van de aarde?Ja denk ik,wie gaat het doen niemand!Nee we zijn verslaafd aan moderne technology!!!Er zijn natuurlijk nog andere voorbeelden zo als minder vlees eten en...!
Nog één groot gevaar is de geloofs overtuiging van de mensen,hoeveel brandhaarden zijn er niet op deze aardbol niet?

De ondervraagden voorspellen ook dat het binnen twintig jaar mogelijk zal zijn om virtuele assistenten of hologrammen namens zichzelf naar vergaderingen te sturen (59 procent). Zij denken verder dat de volgende reeks innovaties zal bestaan uit drones, bluetooth via elkaars hersenen en carrier nodes (oortjes die audio- en videogegevens direct via elektronische signalen naar de hersenen versturen).
Hierbij krijg ik beetje koude rillingen,waar gaat de wereld naar toe?Ja minder kosten als het ooit zo ver komt,moet niet van Antwerpen naar New York om lezing/vergadering te doen.Fantaseer beetje verder nu,heb één pc probleem, ineens staat Lana in huiskamer zegt druk nu CRTL>ALT>DELETE...wow machtig toch!!! lol!
Zou droom ik maar verder en kom uit bij Erich von Däniken,Waren de goden kosmonauten?40jaar geleden gelezen, nog boeken van hem gelezen,zalig om weg te dromen.
Two Things Are Infinite: the Universe and Human Stupidity.
Dit klopt zeker!
 
Kikkers verdwijnen op een rap tempo uit het Amerikaanse moeraslandschap.
De overgebleven exemplaren vertonen steeds vaker bizarre mutaties.
In Canada sterven witte walvissen op raadselachtige wijze in de Saint Lawrence rivier.
Zwermen zeesterren overspoelen het Great Barrier Reef in Australië.
Niemand weet waarom.
Wetenschappers staan voor een raadsel.
Zijn dit signalen dat er iets vreselijk mis is in het water van de aarde?
Van de moerassen tot de rivieren en van de meren tot de zeeën: overal is het water op drift.
Is ons water soms veranderd in een gigantisch aanvoersysteem voor verontreinigde stoffen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan