Status
Niet open voor verdere reacties.
21/07/2007 09:38
pijl.gif
DUMPDAG 07: 1 DAG SUPERSOLDEN

Op zaterdag 28 juli is er weer de beruchte D-DAY van Tones. Alle producten die op dat moment in stock zijn (ongeveer 10.000), krijg je mee naar huis aan stuntprijzen. Laten we zeggen dat we er nét geen verlies op maken.

En dan hebben we het niet over de oude ISA-kaartjes die de concurrentie heeft liggen, maar over splinternieuwe hardware zoals je die op elk moment kan vinden in ons gamma.

Dumpdag 07 vindt plaats in onze winkel te Heist-op-den-Berg: Liersesteenweg 153; 2220 Heist-op-den-Berg (baan Heist-op-den-berg naar Aarschot). Meer dan voldoende ruimte om de massa volk van vorig jaar op te vangen. Tevens is onze winkel te Mechelen GESLOTEN.

Bovendien zijn de wachtrijen verleden tijd, we zullen werken met nummering zodat je kan genieten van randactiviteiten, zonder je op te winden in een ellenlange rij.

RUIME PARKING: voldoende parkeergelegenheid is voorzien.

PLUS: Koop voor meer dan 250 euro, en je krijgt GRATIS ANIMATIE en FRIETJES bovenop de superlage dumpdagprijzen.

Meer info: volgt in volgende mails

Tot zaterdag de 28ste juli!

Is daar al ooit iemand naar toe geweest?
Ik ben nieuwsgierig naar ervaringen.
Ik ben op zoek naar een nieuwe cpu en hd. Nu zie ik dat er van de cpu 5 stuks op voorraad zijn. Dus normaalgezien zou ik deze dus ook aan een dumpprijs kunnen krijgen. Klopt dit?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
verwacht u daar aan meer dan 1000 man en das niet overdreven, werkt dit jaar met nummertje zoals bij een beenhouwer,en denk niet dat ze daar 100 stukken van het zelfde hebben he het is echt een dumpdag;al geweest vorige keren maar dan in mechelen 2 uur aangeschoven om te horen dat ze die onderdelen niet meer hadden,wel die dan aan NIET dumpprijzen....:shame:
 
Veel volk, dat verwacht ik idd.
Als je speciaal gaat voor iets, en dat is dan niet aan een "dumpprijs", dat is natuurlijk niet plezant. Blijkbaar kan je op die dag wel bestellen aan de prijs van de dag.
Afwachten wat de prijs van de dag is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan