Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet er iemand een goed alternatief voor BS-player zodat ik films met ondertitels kan afspelen via de pc . BS-player gebruik ik niet meer omdat die vol met spyware e.d. zit .

grtz
BiaGGi
 
denk niet dat je hem hier kan vinden. De site van BS-player zelf zou toch safe moeten zijn. Zal hem zelf ook nog eens downen en zien wat ik tegenkom. Wat bedoel je met de spyware, een verplichte toolbar of zo? want die krijg je achteraf zo weg. Of heb je grotere problemen?
 
denk niet dat je hem hier kan vinden. De site van BS-player zelf zou toch safe moeten zijn. Zal hem zelf ook nog eens downen en zien wat ik tegenkom. Wat bedoel je met de spyware, een verplichte toolbar of zo? want die krijg je achteraf zo weg. Of heb je grotere problemen?

neenee grote probs zijn da nie ze , het is alleen dat er "whenu" bij geinstalleerd word en da sta mij nie aan en als ge da achteraf verwijdert gaat de bs player nie meer maar ik heb nu DVlaD er op gezet en die speelt de film ook af met de ondertiteling nadat ik deze heb gesynchroniseerd met subsync .
Anyway badankt voor de snelle reply's .

grtz,
Bruno,:duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan